Re: najlepsze lekarstwo na .....

From: "Jader" <j...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: najlepsze lekarstwo na .....
Date: Mon, 4 Sep 2000 13:32:18 +0200

Użytkownik Krzysztof Dołharz <d...@s...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39b0f661$...@n...vogel.pl...
> Bardzo prosze o porady na temat sprawdzonych metod leczenia
najzwyklejszego
> KACA.
> Odpowiedzi typu "najlepiej do niego nie dopuszczac" nie wchodza w gre.

Czes objawow kaca to spowodowana zatruciem awitaminoza, w zwiazku z czym
przed snem nalezy zapodac sobie konska dawke witaminek (pelen zestaw c,b,p i
co tam wpadnie w reke).
Rano dobrze jest powtorzyc witaminki, a poniewaz dochodza nieprzyjemne
objawy zwiazane z nadwrazliwoscia (zmysly zostaly poprzedniego dnia
przytlumione przez alkohol, wiec organizm zwiekszyl czulosc receptorow, a
teraz odzyskal sprawnosc, a regulacja odwrotna jeszcze nie zaszla) nalezy
przyjmujac "delikatnego klinika" (dzieki temu osiagniemy ponowne lagodne
przytlumienie receptorow i damy organizmowi nieco czasu na przywykniecie do
nowej sytuacji). W tej roli najlepsze jest piwko (nie za wiele alkoholu,
duzo witami - w tym wit. C uzywana jako przeciwutleniacz, latwo wchlaniany
plyn) lub slaby drink na soku pomaranczowym albo porzeczkowym. Przy okazji
zniwelujemy w ten sposob trzecie zrodlo kaca, czyli odwodnienie organizmu.

Jader

p.s. Powyzsze wnioski sformulowalem na podstawie czytanych tu i owdzie
artykulow, oraz wieloletnich wnikliwych badan prowadzonych osobiscie.
Stwierdzam stanowczo, ze stosowanie sie do powyzszych regul kaca
definitywnie zwalcza (przynajmniej u mnie).

p.s. 2 Jezeli komus to nie pomaga to pozwole sobei zacytowac inna slawna
kuracje, ktora wyraza sie w slowach: "jedynym lekarstwem na kaca jest
smierc".