naleśniki z serem

11. Data: 2007-02-28 12:17:45

Temat: Re: naleśniki z serem
Od: "bebasu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:es3j1a$mic$2@opal.futuro.pl...
> Co wy byście wybrali?

Wiórki kokosowe, starte jabłka.

Beata

12. Data: 2007-02-28 12:22:32

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Feb 2007 13:17:45 +0100, bebasu napisał(a):

> Wiórki kokosowe, starte jabłka.

Nie wiem jak zadziałają wiórki, ale jabłka to raczej rzorzedzą jeszcze
bardziej.

13. Data: 2007-02-28 12:41:13

Od: "bebasu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak zadziałają wiórki, ale jabłka to raczej rzorzedzą jeszcze
> bardziej.

Ser wchłonie wiórki, a one lekko spęcznieją.
Przez chwile zastanawiałam sie co to za nowe słowo ''rzorzedzą'', ale już
doszłam o co chodzi:-)
Zanim dodasz jabłka spróbuj odcisnąć sok.

pozdrawiam
Beata

14. Data: 2007-02-28 16:28:23

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 10:14, "Marek W." wrote:
> [...]
> A może lepiej złozyc w tójkącik..i podsmazyc z obu stron na masełku az bedą
> rumiane....i podawać posypane cukierem puderem??

Prawdziwe naleśniki, to podsmażone:)
Nie podsmażone, to po prostu placek naleśnikowy z serem;p
Ser w czasie podpiekania nabiera innej konsystencji i smaku;-) Takiego
naleśnikowego ;p

--
Pozdrawiam :)
JM

15. Data: 2007-02-28 17:01:18

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
On 28 Lut, 10:14, "Marek W." wrote:
> [...]

Nie podsmażone, to po prostu placek naleśnikowy z serem;p
Ser w czasie podpiekania nabiera innej konsystencji i smaku;-) Takiego

Fantastyczny może być tort naleśnikowy - nawet zapalony...

16. Data: 2007-03-01 18:24:11

Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.02.2007 Madzik <"madzik[WYTNIJ]"@os.pl> napisał/a:
> witam,
> poratujcie mnie jakims dobrym i sprawdzonym przepisem na nalesniki z
> serem :)

Z serem powiadasz? Usmażonego naleśnika wrzucasz na patelnie na średni ogień,
aby zbyt szybko się nie spalił. Wrzucasz na naleśnika szynkę, szczypiorek, ser,
możesz wbić jajko. Posolić, popieprzyć - do smaku. Przykrywasz drugim
naleśnikiem, pokrywka na patelnię i chwilę smażysz. Następnie za pomocą talerza
odwracasz naleśnika na drugą stronę i znowu chwilę smażysz (aby ser w środku
się rozpuścił). Zdejmujesz z patelni - można polać sosem tzatzykowym.

Smacznego

Lemina

17. Data: 2007-03-01 22:15:16

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Fantastyczny może być tort naleśnikowy - nawet zapalony...

Chuj kogo to?
Znalazles sobie nowa przyjacilke JaMyszke?
Najmniej z wszystkich cie jebala na tej grupie i teraz uwazasz, ze mozliwe
aby cie zaakceptowala.
Ty tepaku.
--

Bluzgacz
GG:5015

18. Data: 2007-03-02 09:22:38

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 18:01, "Panslavista" wrote:
> [...]
> Fantastyczny może być tort naleśnikowy - nawet zapalony...

Ano :)
Poczytałam sobie w archiwum i wymyśliłam trójwarstwowy: ziemniaki,
mięso mielone (za szpikiem) i szpinak (a może buraczki?);p
A całość polana sosem majonezowym;p

PS
A potem czujesz się urażony, jak mówię, że jesteś niereformowalny w
przycinaniu postów:|
No popatrz, tylko popatrz - jak wygląda Twój post?

19. Data: 2007-03-02 09:31:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...

A potem czujesz się urażony, jak mówię, że jesteś niereformowalny w
przycinaniu postów:|

E tam, nieprzycinania postów nauczyli mnie sklonowani bluzgacze - kasowali
wcześniejsze w ten sposób, że mój wyglądał jakby to była wypocina Bluzgacza,
a nie wypowiedź na temat...

20. Data: 2007-03-02 10:22:27

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Mar, 10:31, "Panslavista" wrote:
> [...]
> wcześniejsze w ten sposób, że mój wyglądał jakby to była wypocina Bluzgacza,

Taak?? A ja odnoszę wrażenie, że po prostu nie chce Ci się popracować
trochę przed wysłaniem posta:(
Tak jak nie chce Ci się ustawić swojego OE, by zaznaczał cytowane
wypowiedzi:\
Może się mylę? Ale na pewno nie mylę się w tym, że to źle świadczy o
Tobie i jest sprzeczne z przyjętymi zasadami:|

--

pyzy z mięsem
MAM PROBLEM
Big Boobies Video Downloads