narkotyki ???

1. Data: 2005-09-01 10:32:12

Temat: narkotyki ???
Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Heyka
Pare razy widzialem jak ktos tak jakby sie osuwal na podloge... tzn. stoi w
tramwaju trzyma sie , ale nogi mu sie tak uginaja i sie podnosi ugina sie i
podnosi , potem widzialem podobna sytuacje na chodniku z inna osoba, wiec
doszedlem do wniosku, ze to raczej musza byc jakies narkotyki. Albo tak
stoja w pozycji leeko pochylony i nogi sie tak zginaja ale tak dziwnie... i
znowu sie podnosi doslownie tak jakby chcial sie wywrocic ale resztka sil
sie podnosil. Przewaznie byli to ludzie mlodzi(na oko 18-25). Co oni biora ?
Pytam ze zwyklej ciekawosci.
Jarod

2. Data: 2005-09-01 10:51:57

Temat: Re: narkotyki ???
Od: "se7en" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie podnosil. Przewaznie byli to ludzie mlodzi(na oko 18-25). Co oni biora ?

Od razu biora...Sam osobiscie zemdlalem w autobusie ladnych kilka lat temu.

EOT

se7en

3. Data: 2005-09-01 12:24:40

Od: "Jarod" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od razu biora...Sam osobiscie zemdlalem w autobusie ladnych kilka lat temu.

Tylko , ze ja widzialem kilka takich osob, a majaca 2x lat osoba co taka
zmeczona jest , ze ledwo sie na nogach trzyma ? Tym bardziej, ze nie byl to
jeden przypadek. Sorry, ze sobie EOT zignorowalem ... ale jestem ciekaw co
oni ewentualnie biora.
Jarod

4. Data: 2005-09-01 13:00:07

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod napisał(a):
> Tylko , ze ja widzialem kilka takich osob, a majaca 2x lat osoba co taka
> zmeczona jest , ze ledwo sie na nogach trzyma ?

No widzisz, to calkiem mozliwe, jesli sie pracuje, studiuje i ma na
glowie jeszcze mase innych spraw. Moze to wynikac np. z niewyspania, z
nerwicy, jakiejs choroby serca, chwilowej slabosci, wysokiego cisnienia,
bolu glowy, i setki innych przyczyn, ot, chocby ze zwyklego przepicia.
Niekoniecznie narkotyki.

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2005-09-01 13:22:30

Od: "Jarod" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nerwicy, jakiejs choroby serca, chwilowej slabosci, wysokiego cisnienia,
> bolu glowy, i setki innych przyczyn, ot, chocby ze zwyklego przepicia.

Sam, studiuje ( dziennie ) i pracuej wiec cos na ten temat wiem ;) Ale
zalozmy, ze jednak to byly narkotyki ktore mogly cos takiego spowodowac ?
Pytam bo znam dzialanie ( nie z autopsji ;) wiekszosci miekkich narkotykow
natomiast ciekaw jestem jak wyglada czlowiek uzalezniony, ktoremu brakuje
ktoregos z twardych narkotykow ? Albo po heroinie( po zazyciu ).
Jarod

6. Data: 2005-09-01 14:17:46

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod napisał(a):
> Sam, studiuje ( dziennie ) i pracuej wiec cos na ten temat wiem ;) Ale
> zalozmy, ze jednak to byly narkotyki ktore mogly cos takiego spowodowac ?

Np. wlasnie heroina, ale mogl to byc tez np. glod amfetaminowy - z
objawów, ktore opisales trudno precyzyjnie stwierdzic. Wg mnie mozna
wykluczyc wszelkie pobudzające środki, czyli amfetaminę, extasy, itp.

7. Data: 2005-09-03 23:02:43

Od: "lokis paukas" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> znowu sie podnosi doslownie tak jakby chcial sie wywrocic ale resztka sil
> sie podnosil. Przewaznie byli to ludzie mlodzi(na oko 18-25). Co oni

serialnie nie wiesz, że tak wygląda typowy narciarz, dragowy prawiczku? :D
gdzie mnie widziałes? może razem buchniemy jakiegoś afgana?
buziaczki od lokiego paukasa

8. Data: 2005-09-05 02:04:20

Od: świrek <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

narkotyki to śmierć!

9. Data: 2005-11-04 15:35:20

Od: "fizzzi@[nospamwytnij]op.pl" <fizzzi@[nospamwytnij]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarod wrote:
> [...]
> sie podnosil. Przewaznie byli to ludzie mlodzi(na oko 18-25). Co oni biora ?

Na 99% byly to opiaty, kompot, heroina, morfina.
Sam takie jazdy mialem.
Fajny stan.
Moze to bylem ja ?

TSH