nasi idole...

1. Data: 2003-02-24 18:52:02

Temat: nasi idole...
Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

...kazdy go ma...ale kogo..kim on jest?? nasz rodzic?? aktor(ka),
piosenkarz/piosenkarka...??
na czyj wzor sie ubieramy, zachowujemy...??
dlaczego tak robimy..co "to" nam daje...?? podjamy cechy, osobe i powod...

--
Kapuha
" zapomnienie jest higieną mózgu..."

1. Data: 2003-02-24 19:20:57

Temat: Re: nasi idole...
Od: mixxos <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

kapuha napisał(a):

> nasi idole...

ktoś tam taki był ale jakoś nie moge sobie przypomnieć ;-)))

> piosenkarz/piosenkarka...??

bez przesady....

> na czyj wzor sie ubieramy, zachowujemy...??

Kasiu....och.... te dzieciaki....

> dlaczego tak robimy..co "to" nam daje...?? podjamy cechy, osobe i
> powod...

pisz słonko z sensem ;-)))
mixxos
i w owym czasie nikomu nic nie oznajmili ..<<
m...@N...pl gg#3170636

1. Data: 2003-02-24 19:53:33

Temat: Odp: nasi idole...
Od: "Mariko" <m...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kapuha <k...@m...prof.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3dpg0$6gc$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> na czyj wzor sie ubieramy, zachowujemy...??
> dlaczego tak robimy..co "to" nam daje...?? podjamy cechy, osobe i powod...

Moj idol? oczywiscie, ze Champollion! A kim byl? A to ten pan od
hieroglifow, pamietacie? W wieku lat jedenastu poprzysiagl sobie, ze je
rozszyfruje. W wieku lat trzydziestu udalo mu sie to z pomoca 'kamienia z
Rosette' przywiezionego przez Napoleona. Za co Go cenie? Za milosc i pasje
do jezykow, za nieprzecietna inteligencje i upor do dazenia osiagniecia
celu. Tez chce znac jak najwiecej jezykow, ale mam ciut mniejszy talent, niz
On mial... Zawsze bedzie dla mnie wzorem, kims, za kim warto podazyc...
Chociazby w osiagnieciu swojego celu. I tego sie trzymam.

Mariko

1. Data: 2003-02-24 20:18:21

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na czyj wzor sie ubieramy, zachowujemy...??
> dlaczego tak robimy..co "to" nam daje...?? podjamy cechy, osobe i powod...

Kurwa! jak na komnisji jakiejs przesłuchanie że tak powiem.
Dla mnie aby ktos sie stał autorytetem, tzw. wiarygodnym nadawcą, lubię wiedzieć,
czym sie wczesniej zajmował, to tak
ogólnie.
A numer buta to mam chyba 8 albo 8 i pół.

1. Data: 2003-02-24 22:35:26

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kapuha" <k...@m...prof.pl> napisał w wiadomości
> ...kazdy go ma...ale kogo..kim on jest??

Ja tam nie mam. Swiadomie. Tzn. nic mi o tym nie wiadomo,
moze wzoruje sie na kims i nic o tym nie wiem? ;)

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-02-24 22:46:20

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kapuha:
> ... podjamy cechy, osobe i powod...

Ha! Zadalas mi niezlego 'cwieka'. :)))))
Bo wlasciwie to nie mam idoli... ;)

Pewnie to co napisze nie bedzie niczym rewelacyjnym,
ale trudno.... ;)

Moim idolem jest Jezus. Sposrod przymiotow chyba najbardziej
cenie Jego niebywala, niespotykana, przeogromna madrosc
oraz niezrownana odpowiedzialnosc. :)))
To najwspanialsza z istot jakie deptaly kiedykolwiek ziemie MZ. :))

Czarek

1. Data: 2003-02-24 23:27:53

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.:

> Kurwa! jak na komnisji jakiejs przesłuchanie że tak powiem.

To się sondaż nazywa. Kapuha pracuje dla "Familiady" :-)

V-V

1. Data: 2003-02-25 00:52:31

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kapuha" <k...@m...prof.pl> wrote in

> ...kazdy go ma...ale kogo..kim on jest??

Michal Wisniewski

czy wszytko kreci sie wokol pieniedzy>>
co na nas ma wpływ...
Czas na relaks :-)