nasieniak

1. Data: 2001-09-25 13:53:03

Temat: nasieniak
Od: "September" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nasieniak - rak jadra - czy ktos moze mi o tym napisac
jakie sa mozliwosci leczenia, jaka umieralnosc..itd.

2. Data: 2001-09-25 13:54:22

Temat: Re: nasieniak
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

September napisał:

> nasieniak - rak jadra - czy ktos moze mi o tym napisac
> jakie sa mozliwosci leczenia, jaka umieralnosc..itd.

kolega chyba na to zmarl niedlugo po studiach, bardzo sie meczyl

3. Data: 2001-09-25 14:07:00

Od: "September" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kolega chyba na to zmarl niedlugo po studiach, bardzo sie meczyl

dzieki, moze mozesz sobie przypomniec jakies szczegoly - ile sie leczyl...

pzdr

4. Data: 2001-09-25 14:09:20

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"September" <s...@p...onet.pl> wrote in

> nasieniak - rak jadra - czy ktos moze mi o tym napisac
> jakie sa mozliwosci leczenia, jaka umieralnosc..itd.

Leczenie standartowo: usunięcie + radioterapia (ew.)
Za to szanse wyleczenia są świetne - guz ograniczony do jądra (tak zwykle w
nasieniaku jest) daje ~95% przeżyć.

Inne germinalne guzy jądra to trochę gożej (~90% dla guza ograniczonego do
jądra, i częściej są już przerzuty), a przede wszystkim agresywniejsze
leczenie (chirurgia + chemia).

I oczywiście rozpoznanie jest znane dopiero _po_ operacji (ale rozumiem, że
chodzi o przypadek gdzie już jest postawione rozpoznanie histologiczne).

A na marginesie nasieniak nie jest rakiem, nie przezywaj bo się obrazi.

----------------
Krzysiek, EBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

5. Data: 2001-09-25 15:04:32

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

September napisał:

> dzieki, moze mozesz sobie przypomniec jakies szczegoly - ile sie leczyl...
nie wiem czy dokladnie na to, ale juz po fakcie mnie poinformowano
najlepiej zapytaj w szpitalu o szczegoly

Kapugeniczna dieta
Dieta kapugeniczna
Dieta kapugeniczna
Dieta kapugeniczna