nasiona Rannika zinowego - co z nimi?

1. Data: 2004-05-14 12:31:44

Temat: nasiona Rannika zinowego - co z nimi?
Od: "leon" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zebrałem dziś na spacerku w Ogrodzie Botanicznym w Warszawie parę nasionek
rannika.
Jak je potraktować żeby wyrosły? Od razu do ziemi?Namoczyć?Stratyfikować? Do
doniczki i zostawić w ogrodzie? czy w domu na parapecie? Czy może czekać i
wysiewać do inspektu w zimie? - takie sprzeczne nieco wytyczne znalazłem w
archiwum i nie wiem co robić...
pozdrawiam
leon, który chce mieć ranniki a jeszcze nia ma bo kupne bulwki nie wyrosły
:(

2. Data: 2004-05-14 19:17:39

Temat: Re: nasiona Rannika zinowego - co z nimi?
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdrawiam
> leon, który chce mieć ranniki a jeszcze nia ma bo kupne bulwki nie wyrosły

Posiej teraz,wzejda wiosna,nic przy nich nie majstruj,bo nie trzeba.
Mirzan

nieznane rosliny
ostróżka nie wzeszła :(
Do dereniowców
13 year old Iraqi girl raped by American Soldiers
Bonifacym