nasiona egzotycznych rzadkich roslin

1. Data: 2005-03-31 19:42:32

Temat: nasiona egzotycznych rzadkich roslin
Od: "bartekkk" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam raz jeszcze
kolejne pytanie moze ktos z grupy zna adres jakiejs firmy rozprowadzajacej
rzadkie lub egzotyczne nasiona ?? znalazlem jedna firme ale ceny maja
powalajace na kolana :( interesuje mnie badziej hurt niz detal.
z gory wielkie dzieki za odp
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-03-31 20:08:26

Temat: Re: nasiona egzotycznych rzadkich roslin
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzadkie lub egzotyczne nasiona ?? znalazlem jedna firme ale ceny maja
> powalajace na kolana :( interesuje mnie badziej hurt niz detal.

Poszukaj na allegro i dogadaj sie ze sprzedawca poza aukcja. Moj znajomy
kupuje wieksze ilosci w stanach.

Elfir

3. Data: 2005-03-31 20:14:47

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzadkie lub egzotyczne nasiona ?? znalazlem jedna firme ale ceny maja
> powalajace na kolana :( interesuje mnie badziej hurt niz detal.

http://www.sunshine-seeds.de/shop/index.html

Mam trochę nasion z tej firmy.Szklarnię będziesz ogrzewał
i doswietlał przez 8 miesięcy, to cena nasion niewiele wpłynie
na całość kosztów.
Pozdrawiam.Mirzan

ogrody, bukiety etc ... `
Adres.