nasiona sosny Z portugali- jak wysiać?

1. Data: 2004-07-26 14:26:44

Temat: nasiona sosny Z portugali- jak wysiać?
Od: "Pu-erh" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich, otóż znajomy przywiózł mi z wakacji w Portugali piękną
dużą szyszkę z dojrzałymi nasionami, nie wiem dokładnie co to za odmiana
sosny ale po wyglądze szyszki to chyba mósi być naprawdę imponująca. W
związku z tym mam pytanie do szanownych grupowiczów co mam zrobić aby z tych
nasion coś mi wyrosło ja nie mam o tym pojęcia, szczególnie chodzi mi o to
kiedy je wysiać , w jaką glebę , jak podlewać i.tp. Będe wdzięczny za każdą
pomoc

2. Data: 2004-07-26 14:30:28

Temat: Re: nasiona sosny Z portugali- jak wysiać?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Pu-erh" <P...@o...pl> wrote in message news:ce34ao$6u1$1@news.onet.pl...
> [...]
> kiedy je wysiać , w jaką glebę , jak podlewać i.tp. Będe wdzięczny za każdą

Wedlug wszelkiego prawdopodobienstwa jest to jedna z tych sosen, ktore
w polskim klimacie nie przetrwaja zimy :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2004-07-26 14:32:58

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(....)
> [...]
> nasion coś mi wyrosło ja nie mam o tym pojęcia, szczególnie chodzi mi o to
> kiedy je wysiać , w jaką glebę , jak podlewać i.tp. Będe

Prawdopodobnie przywiózł Ci szyszki Pinus pinea , nie wytrzymuje w naszym
klimacie..
Pozdrawiam, Bogusław

Trochę pozostałych zdjęć z ogrodu.
Kompost i mrowki