nauczanie indywidualne

1. Data: 2008-03-02 18:55:57

Temat: nauczanie indywidualne
Od: e...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

szanowni Państwo, proszę o pilną pomoc. Mam problemy ze sformułowaniem
podania o nauczanie indywidualne. Tzn. do kogo to podanie? Co napisać
w tym podaniu ?

2. Data: 2008-03-03 08:11:32

Temat: Re: nauczanie indywidualne
Od: JMM <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Mar 2008 10:55:57 -0800 (PST), e...@p...pl w
wiadomości
<7...@k...goo
glegroups.com>
napisał(a):

>szanowni Państwo, proszę o pilną pomoc. Mam problemy ze sformułowaniem
>podania o nauczanie indywidualne. Tzn. do kogo to podanie? Co napisać
>w tym podaniu ?

Trzeba udać się do pedagoga szkolnego, on powinien mieć (a nawet
wypełnić) stosowne skierowanie do Poradni
Psychologiczno-Pedagogicznej.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

MATURA Z MATEMATYKI - OD KIEDY???
Konkursy informatyczne
kurs masaz tajski, indonezyjski, stemplami ziolowymi, stop kursy warszawa kurs
ENEWSY.INFO
MyNeed.pl - nowatorskie aukcje zleceń i usług dla każdego !