nauszniki (we wrocku)

1. Data: 2002-12-11 14:28:52

Temat: Re: nauszniki (we wrocku)
Od: "Abigail" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej hej m3duzO, widze ze jestes zdesperowana, tak jak ja jakis czas temu
:)))
Mi sie akurat udalo nabyc nauszniczki takie bardzo kosmate, fioletowe (albo
jakies takie) z bialymi koncowkami - chcialam jakies bardziej "standardowe"
;-) ale wzielam jakie byly, bo tez bardzo chcialam je miec :) wiec wtedy
byly w KappAhlu w Galerii Dominikanskiej (za 32,- ), ale wiem ze pozniej
mialy byc w Tesco (vel HIT juz teraz) za jedyne 9,90 i podejrzewam ze to sa
te czarne o ktorych marzysz :)
zycze powodzenia i wytrwalosci, nie zniechecaj sie, znajdziesz je w koncu
:)))

A. z cieplymi kosmatymi na uszach :D

1. Data: 2002-12-11 17:31:58

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 11 Dec 2002 15:28:52 +0100, "Abigail" <a...@g...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>te czarne o ktorych marzysz :)
>zycze powodzenia i wytrwalosci, nie zniechecaj sie, znajdziesz je w koncu

dzieki!!
a wczoraj bylam w galerii - z tym ze szukalam raczej na stoiskach dla
dzieci hehe - jutro sie rozejrze :)
ja z kolei slyszalam dzis wersje ze po nauszniki to sie do berlina
jedzie - baardzo mnie to zmartwilo

m3duz4

typ urody (wiosna, lato, etc)
Wybielanie zębów
Witam!!! Jak się pozbyć "cienia" spod oczu???
bardzo sucha skora :(
Hyperfull Max Factor