nawilżacz powietrza -jaki?

1. Data: 2003-10-28 13:15:17

Temat: nawilżacz powietrza -jaki?
Od: "p...@p...onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
musze koniecznie cos zrobic z powietrzem w sypialni,po nocy jestesmy
wysuszeni na wiór.
grzeja kaloryfery i jeszcze rura pod podłogą w sypialni.
okna nieszczelne nic nie daja.
zastanawiam sie nad nawilżaczem tylko jaki?
może macie jakies doswiadczenia i mozecie doradzic?
pzdr.
p.

2. Data: 2003-10-28 13:34:01

Temat: Re: nawilżacz powietrza -jaki?
Od: "Sokrates" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@p...onet.pl"

> może macie jakies doswiadczenia i mozecie doradzic?

Jeśli nawilżacz elektryczny, to chyba obojętnie jaki, byle
sprawny, a jeśli coś na kaloryfer, to kup z trzy zawieszane,
plastikowe z wkładami z bibuły, ale tego typu mają tą
skłonność, że wilgoć skrapla się na szybach, więc lepiej
kupić elektryczny.
Sokrates

3. Data: 2003-10-28 13:47:06

Od: "Sokrates" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@p...onet.pl"
> może macie jakies doswiadczenia i mozecie doradzic?

osobiście jestem w posiadaniu polskiego nawilżacza, stary
model, taki okrągły, co stoi na podłodze, a doświadczenia z
nim związane mam raczej nie szczególne, ponieważ jakkolwiek
spełnia on swoją rolę należycie, to moja żona, skądinąd
przewrażliwiona na punkcie bakterii zbyt często nalegała,
bym wymieniał wodę i go szorował, więc sobie odpuściłem z
jego stosowaniem i w myśl zasady, że czego nie robi się dla
swojej ukochanej usycham w sezonie grzewczym na ten
przysłowiowy wiór. Taka już ta babska logika i nic nie
wytłumaczysz, że w nawilżaczach wieszanych na kaloryferach
znajduje się znacznie więcej wszelakiego paskudztwa, niż w
elektrycznych, choćby z tego względu, że w tych pierwszych
woda ma wyższą temperaturę. Ech.
Sokrates

4. Data: 2003-10-28 14:42:11

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

>zastanawiam sie nad nawilżaczem tylko jaki?

pl.rec.dom

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2003-10-28 15:21:39

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

: pl.rec.dom

A ja polecam pl.soc.dzieci od tygodnia jest tam o tym dyskusja.

Pozdrawiam
Paulinka

6. Data: 2003-10-28 15:47:13

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl wrote:

> zastanawiam sie nad nawilżaczem tylko jaki?
> może macie jakies doswiadczenia i mozecie doradzic?

Ultradzwiekowy. Cichy, wydajny, zadnej goracej wody, wiec nikt sie
nie poparzy. Ja mam Bionaire jakis-tam i jestem bardzo zadowolony.
Zbiornik wody starczy spokojnie na cala noc pracy na full.

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

Toksyczne molestowanie