nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?

21. Data: 2010-08-13 12:07:21

Temat: Re: nawozenie trawnika - czy mozna recznie ?
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@a...abc.com.pl> wrote in message
news:Pine.LNX.4.64.1008130840470.12228@dimed.uhc.com
.pl...
On Fri, 13 Aug 2010, Panslavista wrote:

> to mógłby służyć jako wózek transportowy do lekkich drobiazgów.

Nie wiem jaki masz udział w produkcji tej chińszczyzny ale zapewniam Cię,
że pierwsze lepsze stukniecie w ten superwypaśny, niezawodny, lekki i tani
pojemnik na nawóz spowoduje duże problemy z użytkowaniem.

D.P.

Jeszcze do tego ekipa nie doszła, aby rozbijać mi urządzenia w piwnicy....

22. Data: 2010-08-13 12:08:31

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Dzięki,ale nie widzę żadnego zastosowania u mnie.Nawet za darmo nie chcę
> grata,
> aby go przestawiać z kąta w kąt.Ani mi do głowy nie przyszło nawozić mój
> trawnik.Zainteresowany jestem,aby wszystko co na nim rośnie,rosło jak
> najwolniej.Do transportu mam wózek,ze spółdzielni produkcyjnej,wchodzi na
> niego
> skrzynka plastyk.A tych skrzynek mogę postawić ile uciągnę.I ten wózek
> nigdy
> nie zniszczy się,taki komunistyczny wyrób.
> mirzan

Na kołach z Komara? :-)))

23. Data: 2010-08-13 18:41:55

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ten wózek

> Na kołach z Komara? :-)))

Nie,to mały wózek,miał blaszaną skrzynkę i nadstawkę składaną z siatki.
Nie do zdarcia.
mirzan

24. Data: 2010-08-16 13:34:34

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Taa... nie oddamy krzyża !!

Wszystkie zwierzeta są równe, tylko te które mają niewyparzonego ryja myślą,
że są równiejsze. A krzyż i owszem, czasami boli po pracach ogrodniczych.

Kłopot z kunami. Jak się ich pozbyć?
wygląd ogrodu
NALEWKA...
(off-topic) Zaproszenie do udziału w badaniu psychologicznym (Instytut Psychologii UJ)
informacja stosowanie