nerw kulszowy

1. Data: 2000-06-26 17:31:55

Temat: nerw kulszowy
Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja zona jest w 4 miesiacu ciazy, od 5 tygodnia ciazy skarzy sie na
codzienne bole nerwa kulszowego zwlasza w lewej nodze. Jest to bardzo ostry
bol, czasami uniemozliwiajacy poruszanie sie/zmiane pozycji. Co by moglo jej
pomoc, czy mozna stosowac masaz, jakies masci? W tej chwili nie mozna
wykonac przeswietlenia ze wzgledu na ciaze. Czy sa inne metody diagnozy?

pozdrawiam
Kamil Nowak

2. Data: 2000-06-26 21:25:31

Temat: Odp: nerw kulszowy
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kamil Nowak <k...@d...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8j844n$p6j$...@s...dtcentrum.com...
> [...]
> pomoc, czy mozna stosowac masaz, jakies masci? W tej chwili nie mozna
> wykonac przeswietlenia ze wzgledu na ciaze. Czy sa inne metody diagnozy?

W ciazy to wystepuje bardzo czesto.
Jake jest leczenie to nie wiem .. ale napewno pomaga podciaganie palcow
stopy - tak aby naprezyc lydke.

Pozdrawiam
Basia

3. Data: 2000-06-30 16:51:07

Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fTP55.56558$D...@n...tpnet.pl...
> W ciazy to wystepuje bardzo czesto.
> Jake jest leczenie to nie wiem .. ale napewno pomaga podciaganie palcow
> stopy - tak aby naprezyc lydke.

Problem w tym, ze zaczelo sie to wczesniej i jesli sie nie mylimy to nawet
przed ciaza. To nie ona chyba jest przyczyna, problem w tym jak
zidentyfikowac przyczyne bolu - przeswietlenie odpada. Moze to
dyskopatia????

dziekuje i pozdrawiam
Kamil Nowak

4. Data: 2000-07-04 09:08:13

Temat: Re: nerw kulszowy
Od: "stanp" <s...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mi neurolog zalecił magnez - np. Asmag-B. Pomaga radykalnie - ból i
skurcze ustępują po godzinie, tyle że muszę to łykać codziennie - jak
zaniedbam od razu boli.
Kamil Nowak <k...@d...com> wrote in message

> [...]
> przed ciaza. To nie ona chyba jest przyczyna, problem w tym jak
> zidentyfikowac przyczyne bolu - przeswietlenie odpada. Moze to

Certyfikaty
Cisnienie krwi
Czemu Fidel nie ma Alzheimera ?
IRS19
Hormon wzrostu sprzedam!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!