nerwica, stres a promazin

1. Data: 2004-12-26 16:42:52

Temat: nerwica, stres a promazin
Od: "izab" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przezywam silny stres, wiąze sie on z bezsennoscią, kołataniem
serca, dretwieniem dłoni i stóp, powracajacymi lękliwymi myslami.
Byłam u specjalisty, otrzymałam lek Promazin.
Czy to bezpieczny i o lekkim działaniu lek?
Dodam, ze to dla mnie istotna informacja gdyz pracuje
zawodowo.

2. Data: 2004-12-26 18:19:21

Temat: Re: nerwica, stres a promazin
Od: Rafał <q...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"izab" <i...@n...pl> napisał(a):
> [...]
>Byłam u specjalisty, otrzymałam lek Promazin.
>Czy to bezpieczny i o lekkim działaniu lek?
>Dodam, ze to dla mnie istotna informacja gdyz pracuje

Ja zażywałem ten lek przez 3 miesiące i nie czułem żadnej różnicy :(
Ani w nastrojach ani w samopoczuciu.

3. Data: 2004-12-26 19:30:52

Od: Robert <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <cqmptu$dg6$1@nemesis.news.tpi.pl>, i...@n...pl
stwierdził(a)...
> [...]
> Byłam u specjalisty, otrzymałam lek Promazin.
> Czy to bezpieczny i o lekkim działaniu lek?
> Dodam, ze to dla mnie istotna informacja gdyz pracuje

ja dostałem cipramil, a o promazinie nie wiem nic, ale...

cokolwiek ktoś Ci tu napisze, pamiętaj proszę, że na każdego taki lek
działa trochę _inaczej_ i nie sugeruj się tym, że na kogoś np. nie
działał wcale (już lepiej sugeruj się pozytywnymi postami ;-D). Wiem jak
dodatkowo zestresować może informacja, że akurat 'Twój' lek nie działa na
kogoś i jak bardzo potrafi dodać skrzydeł i uspokoić wiadomość, że na
kogoś działał bardzo dobrze.

Czytałem ludzi, którzy pisali, że brali już 20 różnych leków i nic.. Ale
czy z tego wynika, że i na Ciebie/mnie nie będzie jakiś działał?

4. Data: 2004-12-27 18:49:02

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izab" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Byłam u specjalisty, otrzymałam lek Promazin.
> Czy to bezpieczny i o lekkim działaniu lek?
> Dodam, ze to dla mnie istotna informacja gdyz pracuje

zmien specjalistę - ten ma dość stare poglądy
promazyna to neuroleptyk
nie pasuje nijak do opisywanych objawów ani do zastosowania u osoby czynnej
zawodowo

pytanie okulistyczne
Kręgosłup
Zgaga