nie chce im się już nawet słoików robić:/

1. Data: 2004-12-28 23:27:13

Temat: nie chce im się już nawet słoików robić:/
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spójrzcie na tę aukcję:
Dobrze mi się wydaje, że to słoik a'la Shiseido tylko z innym druczkiem na
szkle??
Bezczelnośc jawna, że też ich nie pozawieszają wszystkich - świń różowych!
:///
Eh
kroofka zniesmaczona
no chyba że się mylę i słój tylko podobny...

1. Data: 2004-12-28 23:58:56

Temat: Re: nie chce im się już nawet słoików robić:/
Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szkle??
> Bezczelnośc jawna, że też ich nie pozawieszają wszystkich - świń różowych!

ohyda.
ruszylo mnie sumienie i napisalam do jednego z licytujacych. Ciekawam jaka
odpowiedz otrzymam, mam nadzieje, ze nie stek bluzgaczy ;).

1. Data: 2004-12-29 06:36:44

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cqss36$72u$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Margaret z adresu <z...@g...pl> napisał(a):
> ruszylo mnie sumienie i napisalam do jednego z licytujacych. Ciekawam
> jaka odpowiedz otrzymam, mam nadzieje, ze nie stek bluzgaczy ;).

Tia, i Sprzedawca wiarygodny, z imponujaca iloscia komentarzy ;-)

Kometa http://www.wyrobyzdrewna.prv.pl/
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

1. Data: 2004-12-29 09:18:39

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezczelnośc jawna, że też ich nie pozawieszają wszystkich - świń różowych!

ludzie kupujacy to głupcy ,dior za 32 zł hahah a sprzedawcy cóż skoro
allegro nie reaguje to hulaj dusza ,dla alegro kazda aukcja to kasa .
p.

1. Data: 2004-12-29 20:18:08

Od: "DominikaNM" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa wrote:
> Tia, i Sprzedawca wiarygodny, z imponujaca iloscia komentarzy ;-)

I ma poczucie humoru:
"Jeśli zalicytujesz , ja wyśle towar a Ty go nie odbierzesz bądz pewny że
Cie odwiedze !!! Nie lubie oszustów !!!"
;)
--
Dominika Schimscheiner

Termin ważności próbek
Prostownica do wlosow
jak pozbyc sie zapachu perfum?
Baza pod podkład/makijaż - jaka godna polecenia?
Jean Louis Dawid