nie chce mi sie...

1. Data: 2002-02-05 17:17:51

Temat: nie chce mi sie...
Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobic gdy sie juz nic nie chce?
nie chce sie zyc
nie chce sie nawet umierac (bo i po co:)
... wiem, wiem najlepjej udac sie do specjalisty
tyle tylko ze mi sie nie chce :)

??????
piotr

ps. wybaczcie glupi list ale mi sie nic
innego nie chcialo...

1. Data: 2002-02-05 18:46:59

Temat: Re: nie chce mi sie...
Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@i...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Co zrobic gdy sie juz nic nie chce?

Nic.

> ... wiem, wiem najlepjej udac sie do specjalisty

Nie. Nie z takimi pierdołami.

Najlepiej przeleżeć, a jak Ci się zachce coś robić to nie wstawaj!! Leż
dłużej, jeszcze dłużej wciąż i wciąż!
Po jakimś czasie będziesz tym wymiotował ;) Nie wiem tylko ile Tobie to
czsu zajmie. Ja przeleżałam parę lat. Teraz jest lepiej. A przez ten czas
mogłam myśleć w nieskończoność i teorie wszechświatów tworzyć - niezłego
dystansu można nabrać do życia. Przyjemniej jest.

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-02-05 18:50:15

Od: "Marcin T." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj się zmusić do jakiegoś lekkiego sportu. Choćby truchcik, jazda na
rowerze lub nawet dłuższy spacer. Na początku będzie się trudno "wywlec" z
domu. wtedy trzeba się na chama zmusić. Powinno pomóc.
Jeśli nie jesteś w stanie nawet tego zrobić - udaj się koniecznie do
specjalisty.
Możesz też iść doraźnie do lekarza rodzinnego i poprosić o np. imipramin.

W stanach depresyjnych czasem nie można sobie po prostu samemu
pomóc -dlatego niezbędna jest pomoc specjalisty

Trzymaj się. Pomyśl, że jeszcze mnóstwo życia przed Tobą - pewnie wiele
pięknych chwil. Wiele osób cierpi na stany, które przeżywasz. Wiele osób z
tego wychodzi i prowadzą szczęśliwe życie.

Pozdrawiam,

Marcin

1. Data: 2002-02-05 19:44:49

Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-02-05 19:55:05

Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic.

sprobowac zawsze mozna...

> Nie. Nie z takimi pierdołami.

przynajminiej prawde czlowiekowi powie... :)

ja jestem jeszcze mlody i ....
a nie chce mi sie.. :-(
zreszta wszystko juz bylo...

piotr

1. Data: 2002-02-05 21:05:18

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@i...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> przynajminiej prawde czlowiekowi powie... :)

Zawsze prawdę i tylko prawdę! :) Głównie gdy ktoś pyta. Czasem też mi się
wyrwie ;)

> ja jestem jeszcze mlody i ....

Ja też szczeniak. Studia sobie zawaliłam tym niechceniem, ale uważam że
było warto. Bo nie samą szkoła i tym całym pieprzonym wyścigiem szczurów
człowiek żyje. I leżąc tak bezczynnie zrozumiałam to lepiej - po prostu
walnęło mnie to w głowę całą swoją siłą. I nawet studiować mi się
zachciało i tworzyć i cieszyć i być.

Czasem przylezie takie paskudztwo do mnie i wrzuca mnie w to samo bagno.
Wtedy rzeczywiście nie chce się żyć ani umierać. Ale z tego się wychodzi
:) Samemu. Nie ufaj psychologom ;) Są schematyczni, nie pomogą Ci, bo nie
mają szansy Cię poznać. IMO do psychologa idzie się, kiedy jest się
chorym, a nie kiedy ma się 'problem'.

Żeby nie było, że ja wielka wspaniała jako jedyna Ci pomogę ;) bo nie o
to chodzi. Nie proponuję Ci schematu postępowania, tylko pracę nad sobą -
dość wygodną, bo polegającą na nic-nie-robieniu. Na biernym przyjowaniu
świata i rozumieniu go.

> a nie chce mi sie.. :-(

Przeczekaj :)

> zreszta wszystko juz bylo...

Było. Trzeba to zaakceptować, a nie marudzić. Zamiast oczekiwać - patrz.
Wyłącznie patrz, obserwuj, pochłaniaj informacje, ale nie oceniaj. Samo
się ułoży.
Cała radocha kiedy to co było można wymyślić samemu ;)

Mówię Ci - ja, największy głupek w rodzinie :)

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-02-05 22:34:27

Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a juz nic nie bede mowil
tylko sie do Ciebie usmiechne
:-)

dzieki i pozdrawiam
piotr

1. Data: 2002-02-06 20:37:05

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> a juz nic nie bede mowil
> tylko sie do Ciebie usmiechne
> :-)
>
> dzieki i pozdrawiam
> piotr
no widzisz, uśmiechać Ci się zachciało ;>

1. Data: 2002-02-08 10:43:36

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Trzymaj się. Pomyśl, że jeszcze mnóstwo życia przed Tobą - pewnie wiele
> pięknych chwil.

Piękne są dni, których jeszcze nie znamy .... według słów piosenki M.
Grechuty

Masoneczka

szukam ksiazki Wechslera
POZDROWIENIA