nie chce mi się was nawet czytać

1. Data: 2007-08-30 08:58:05

Temat: nie chce mi się was nawet czytać
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Co się okazuje 'na dziś'; okazuje się że bój jest ekshibicjonistką,
nie tylko za sprawą swojego własnego ekshibicjonizmu - idealne
dopełnienie bowiem leży w gestii otoczenia, które widzi boga (jak go
widzi tak go pisze) i czci go (na swój własny sposób).

Tym sposobem widzimy, że bóg nie koniecznie rulez z własnej woli, bóg
jest stanowiskiem obieralnym.

Właśnie mam okazję zaobserwować co to jest zbiorowa nieświadomość i
jak działa.

Czy to, że jestem inżynierem ma jakieś znaczenie?

Niniejszym dziękuję.

2. Data: 2007-08-30 12:09:20

Temat: Re: nie chce mi się was nawet czytać
Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak działa.
>
> Czy to, że jestem inżynierem ma jakieś znaczenie?

Zawsze do uslug

W ramach wzajemnosci prosilbym o pare wskazowek odnosnie Twojego enigmatyczno-
belkotliwego postotoku, przewodnik z rodzaju lotne posty na psp dla opornych,
cos dla prostaczkow mojego pokroju.
Widzisz, zazwyczaj ingorancja pozwala mi trwac w blogiej nieswiadomosci ze
gdzies tam miela sie nowe idée, ale kiedy trafiam na podobne zbitki slow w
glowie rodzi sie podejrzenie ze ktos zlosliwie namawia sie za moimi plecami,
wykluczajac z uprzywilejowanego kregu rozumiejacych.

Liczac na przychylnosc i laczac sie bolu
zyczliwy

3. Data: 2007-08-30 16:29:11

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 13:09, "bazzzant" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Liczac na przychylnosc i laczac sie bolu
> zyczliwy

:-) Otóż na takie tematy rozmawiam tylko w 4 oczy, to jest moja
ostateczna odpowiedź.

4. Data: 2007-08-30 19:47:43

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Aug 2007 14:09:20 +0200, bazzzant napisze

:)

5. Data: 2007-08-30 21:24:42

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Aug 2007 01:58:05 -0700, ajajestembogiem napisze

> Tym sposobem widzimy, że bóg nie koniecznie rulez z własnej woli,
> bóg jest stanowiskiem obieralnym.

czemu nic nie wiem o twojej elekcji?

6. Data: 2007-08-31 07:50:02

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-) Otóż na takie tematy rozmawiam tylko w 4 oczy, to jest moja
> ostateczna odpowiedź.

Poprosimy pozostalych zeby nie patrzyli wstydliwa ekshibicjonistko

7. Data: 2007-08-31 20:54:49

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 08:50, "bazzzant" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Poprosimy pozostalych zeby nie patrzyli wstydliwa ekshibicjonistko

Tak by było najlepiej

8. Data: 2007-09-01 10:50:14

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak by było najlepiej

Spieprzać dziady!

Zrobione. Teraz kochana możesz nawijać.

9. Data: 2007-09-02 10:11:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> [...]
> glowie rodzi sie podejrzenie ze ktos zlosliwie namawia sie za moimi plecami,
> wykluczajac z uprzywilejowanego kregu rozumiejacych.

a byłem o krok od rozpoczęcia głębszej analizy tego postu.
thx

--
http://smutki.patrz.pl/

10. Data: 2007-09-02 10:13:11

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Spieprzać dziady!

i małpy w czerwonym!

--
http://smutki.patrz.pl/

Muszę kilka słów samokrytyki
Darmowe badania ankietowe online - eBadania.pl
Skoro już się mje pyta... znaczy że błądzi...
psycholog Śląśk
hmmmmmm ciekawe czyja ta struna z bedeesemem