nie-człowiek

1. Data: 2002-01-27 11:19:13

Temat: Re: nie-człowiek
Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a30nj8$r47$1@news.tpi.pl...
> nie jest jeszcze za późno. Droga prowadzi przez akceptację
> siebie i zmianę swojego kawałka świata na lepszy, dzięki Tobie.
> Ta droga zaczyna się od buntu i chaosu. Its normal;)

Pokrecilas. Akceptacja siebie to rezygnacja z buntu i wszelkich zmian. Wtedy
rece opadaja czlowiekowi i przestaje cokolwiek robic. Czlowiek czynu nie
akceptuje siebie takiego jakim jest, ale ciagle cos odrzuca i poprzez bunt
zmienia sie. Akceptowanie siebie dziala otepiajaco.
Rinaldo
Swiat jest jak lustro, w ktorym kazdy dostrzega swoje wlasne odbicie. W
naszym otoczeniu postrzegamy glownie takich ludzi, ktorzy nosza przede
wszystkim nasze wlasne cechy: nasze wady, przywary i zalety. Bo latwiej nam
dostrzec ludzi posiadajacych nasze wlasne cechy, nawet jeslibysmy przed
swiatem te nasze cechy ukrywali. I tak staja sie one widoczne poprzez
otaczanie sie ludzmi, ktorzy te cechy nosza.

1. Data: 2002-01-27 11:42:25

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rinaldo" :

> [...]
poprzez bunt
> zmienia sie. Akceptowanie siebie dziala otepiajaco.

Nie do końca pokręciłam, Rinaldo.
Znam chaos, zwątpienie, wyobcowanie i całą tę resztę.
Jeśli chce się robić coś dobrego wokół siebie, trzeba
ten chaos "oswoić" najpierw w sobie. Wtedy już nie jest
chaosem. Jest tworzywem;).
E.

1. Data: 2002-01-27 12:37:33

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli chce się robić coś dobrego wokół siebie, trzeba
> ten chaos "oswoić" najpierw w sobie. Wtedy już nie jest

OK. Tak moze byc.

1. Data: 2002-01-27 15:25:53

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rinaldo w news:3c53e12a@news.vogel.pl...

/.../
> Pewien pijak wyprowadzil sie ze swojego miasta, bo mial strasznie rozpite
> towarzystwo. /.../
> Rinaldo

Czy Ty czasem nie wyprowadziłes sie z Lubania Rionaldo? ;))

To tak całkiem na marginesie... i z sympatią ku różnorodności.

Pozdrawiam
All

1. Data: 2002-01-27 15:29:56

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth w news:a2urj7$bkg$1@news.tpi.pl...
/.../

> Poczekam jeszcze trochę. Skoro dopiero teraz mi powiedzieli, że ja
> nietutejsza, to może niedługo objaśnią dalsze szczegóły misji.

Póki co zostałas juz zlokalizowana na mapce ZUGD :))
Witaj w klubie ...

> Tylko, że... ja mam to gdzieś. Nie interesują mnie misje. Ja chcę iść spać.
> Nieśmiertelność to jednak przekleństwo, a całe życie się o nią 'modliłam'
> :(

Koniecznie cos z tym trzeba zrobić. Ja na nieśmiertelność nie narzekam...:)

> --
> ika - umop apisdn

pozdrawiam
All

1. Data: 2002-01-27 17:14:40

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast <p...@p...onet.pl> na moim ekranie zjawia się
z tekstem:

> Póki co zostałas juz zlokalizowana na mapce ZUGD :))

Na mapce... i to z jakimś tajemniczym skrótem... A do tego się
uśmiechasz. Czuję się zagrożona.
ONI mnie zlokalizowali!!!

> Witaj w klubie ...

Klubie zlokalizowanych? Już we mnie mierzą?

> Koniecznie cos z tym trzeba zrobić. Ja na nieśmiertelność nie
> narzekam...:)

A jak wykręcasz się od obowiązków? ;)

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-01-27 17:15:24

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr "StarEd" Migdał <s...@i...pl> na moim ekranie zjawia się z
tekstem:

> {}Miewałem takie wnioski, ale czy tego chcę, czy nie - jestem
> człowiekiem, bo posiadam ludzkie ciało oraz świadomość.

A ja nie. Nie mam ludzkiej świadomości, a i ciało nie do końca normalne.

> {}W takim razie właśnie poznajesz, zreszta ja też :)

Nie wiem czy jesteś z tych co ja. Na przykład druga połowa mojego mózgu
(koleżanka z liceum) jest kosmitką, z gatunku tych, którzy mieszkają w
białych pudełkach. Ona przynajmniej wie jak wygląda jej dom. Miała też
pomysł na zleconą jej misję - matematyka na uniwerku ;) A ja nic nie
wiem. Prawie nic. Obecnie mieszkam pod wodą gdzie całe dnie spędzam na
dekadenckiej kanapie.

> Jedynym celem, jaki może być to czynienie Dobra, bo wszystkie inne
> działają tylko na krótką metę.

Tylko problem w tym, że różne mamy poczucie Dobra. Często robię coś złego
i sprawia mi to kosmiczną przyjemność >;) A czasem moje pomysły na dobro
są takie same jak ludzi i komuś pomogę :)

> Śmierć - może ta wycieczka w jedną stronę zaprowadzi nas do wyższego
> świata. Ale po co popełnić samobójstwo, skoro ona i tak przyjdzie. Czy
> nie lepiej oddać życie za kogoś w imię słusznej sprawy?

Za kogoś?? Nigdy! Ale za siebie też nie ;)
Poczekam aż przyjdzie. Ma czarujący uśmiech i chodzi w niebieskim
prochowcu i sandałach.

> Jedno wiem - nie możemy przy pomocy własnego mózgu pojąć nawet własną
> świadomość, nie mówiąc już o sensie istnienia Wszechświata i istocie
> Boga. Musimy zaufać, musimy uwierzyć.

Sobie.

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-01-27 17:17:52

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rinaldo <r...@g...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Nie jestesmy kawalkami Chaosu. Jestesmy tworcami otaczajacego nas
> swiata. jedne ma w nim chaos, inny porzadek.

Albo to kwestia wiary, albo nazewnictwa - ja inaczej rozumiem. Nie można
się pozbyć Chaosu.
Chaos jest wszystkim. W nim mieści się nieskończenie wiele wszechświatów,
w tych nieskończenie wiele światów, a w każdym świecie nieskończenie
wiele rzeczywistości. I to tak upraszczając ;)
No wiesz... 'niechaj czyń wolę swą będzie całym prawem', wszystko jest
dobre, wszystko mi wolno, 'powiadam wam: trzeba mieć w sobie zawsze
chaos, by dać początek tańczącej gwieździe' itp :)

> Dusza nie musi sie wydostawac, bo ona stale jest na zewnatrz!

Cóż... moja jest w środku.
W takim razie mam chyba problem ;)

> Jedynie radykalna zmiana swego wlasnego wnetrza moze zmienic swiat w
> ktorym przebywasz. I nic wiecej.

A myślisz, że chaos czym jest jak nie tym właśnie? A umop apisdn, moja
życiowa 'filozofia'? To właśnie na tym polega - kiedy wszystko zaczyna
zastygać i stawać się przewidywalne i normalne, staję na głowie, świat
wiruje i jest całkowicie odmienny. Trwam tak do momentu aż znowu zacznę
się przyzwyczajać. Jedyne co jest stałe to zmiana. Radykalna.

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2002-01-27 19:54:06

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"
> Wczoraj do mnie dotarło, że nie jestem człowiekiem.

Co TY za głupoty wypisujesz !!!
Skąd Ty takie nieprawdziwe dane bierzesz ?
Na pewno jesteś człowiekiem bez względu na to co robisz i co się wydarzyło w
Twoim dotychczasowym życiu.

1. Data: 2002-01-27 19:57:18

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"
> Nieśmiertelność to jednak przekleństwo, a całe życie się o nią 'modliłam'

O jakiej TY nieśmiertelności mówisz ?
Jak to się modliłaś o nieśmiertelność ?
Do kogo się modliłaś ?
Skąd możesz wiedzieć jaka ona jest skoro jej nie doświadczyłaś ?

Trwałe związki
jakiejs pomocy, jakiejkolwiek! prosze
Meta-Lepper
praca socjalna