Oto ja (:(

1. Data: 2002-01-26 17:43:23

Temat: Oto ja (:(
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielu grupowiczów postrzega mnie jako małego debila, chama bądź inne tego
typu, no i mają rację, lecz też jestem beznadziejnym romantykiem, lekkim
wariatem, i niezawodnym kolegą (nie dla was lecz dla tych którzy mnie znają)
Piszę sobie posta by trochę pobrudzić na grupie, by polać troszkę smutków,
bo niektórzy chcieliby mi chyba dogryźć, więc proszę bardzo bo jest
(chyba)niepowtarzalna okazja.

Czemu ? <= podstawowy wyraz tej grupy i reszty świata, rozwińcie ten
wyraz tak by wyrzucić swoje żale lecz nie odpowiadajcie na nie, tylko
postawcie to pytanie bez odpowiedzi

zapraszam wszystkich nawet tych którzy nie mają ochoty na ,,bazgranie" na
monitorze np: (do mnie) czemu jesteś taki pop.......corn? :|

Pozdro umarlaki

1. Data: 2002-01-26 18:21:07

Temat: Re: Oto ja (:(
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" :

> Pozdro umarlaki

Mów za siebie !:)) Ja się nie poczuVam.
eVa

1. Data: 2002-01-27 01:15:11

Od: "Rinaldo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

> bo niektórzy chcieliby mi chyba dogryźć,
Swiat jest jak lustro, w ktorym kazdy dostrzega swoje wlasne odbicie. W
naszym otoczeniu postrzegamy glownie takich ludzi, ktorzy nosza przede
wszystkim nasze wlasne cechy: nasze wady, przywary i zalety. Bo latwiej nam
dostrzec ludzi posiadajacych nasze wlasne cechy, nawet jeslibysmy przed
swiatem te nasze cechy ukrywali. I tak staja sie one widoczne poprzez
otaczanie sie ludzmi, ktorzy te cechy nosza.
Rinaldo

1. Data: 2002-01-27 19:34:02

Od: "Bula" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rinaldo napisał(a) w wiadomości: <3c5355cc$1@news.vogel.pl>...
> [...]
>swiatem te nasze cechy ukrywali. I tak staja sie one widoczne poprzez
>otaczanie sie ludzmi, ktorzy te cechy nosza.

Podpis by sie przydal troche mniejszy
pozdrawiam
Bula

1. Data: 2002-01-27 21:39:37

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mów za siebie !:)) Ja się nie poczuVam.

Ewciu on tylko drażni się, a z umarlakami nie pogadałby :-)

masoneczka

1. Data: 2002-01-27 21:40:17

Od: "masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielu grupowiczów postrzega mnie jako małego debila, chama bądź

Złe czasy poszły w niepamięć, jesteś teraz zupełnie innym chłopakiem niż
byłeś używając innych tożsamości.

> Piszę sobie posta by trochę pobrudzić na grupie, by polać troszkę smutków,
> bo niektórzy chcieliby mi chyba dogryźć, więc proszę bardzo bo jest
> (chyba)niepowtarzalna okazja.

Masz specyficzne poczucie humoru zakładając taki wątek. Zastanawiam się
jakiemu celowi ma to służyć? masz jakieś wyrzuty sumienia za poprzednie
tożsamości? Uważam, że Twoje wypowiedzi są krótkie, ale przeważnie trafne i
konsekwente, a zabierasz zdanie prawie w każdym wątrku.
Nie jesteś jak kiedyś pisałeś "dzbanuszkiem" a już
" wiaderekiem" , takie poczyniłeś zmiany w pisaniu na grupę.

Pozdrawiam masoneczka

1. Data: 2002-01-28 19:34:46

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie jesteś jak kiedyś pisałeś "dzbanuszkiem" a już
> " wiaderekiem" , takie poczyniłeś zmiany w pisaniu na grupę.

kwestia podejścia do życia, raz jest ok, raz się zabić można :P

no i trochę w zadek dostałem:P

1. Data: 2002-01-29 12:00:55

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozumiem