nie czytajacie, bo was zbulwersuje

1. Data: 2001-12-01 03:07:27

Temat: nie czytajacie, bo was zbulwersuje
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biorąc pod uwagę tzw psychologiczne podejście, w grupie tej jest niewiele
osób, które takowe posiadają.
Większość to małolaty, dla których problemem jest kwestia ubierania ciasnych
gaci, czy wieczne pytanie - jak poderwać dziewczynę?...
To nie tak, panie i panowie. Chcecie, napiszcie do Brawo albo tym podobnym
szmatom, tam Kasia czy Paulina czy inna pizdeczka doradzi wam w sprawach
nazwijmy to damsko-męskich, chociaż tutaj właściwsze byłoby określenie -
gówniarskich. A tu, piszcie o prawdziwej psychologii, o życiu, o problemach,
jakie ludziska na tej ziemi miewają - bo przecież są psychole i oni wymagają
porad od prawdziwych psychologów.
Ja wiem, już znajdą się łebki, które powiedzą - "a Ty pewnie się znasz na
psychologii, nie?"
Zgoda, powiedzmy, że się nie znam. Żeby wam się lepiej zrobiło. Ale czytając
takie gówna, jakie tu się pojawiają, mogę z całą pewnością stwierdzić, że
ileś-tam głów ZUPEŁNIE nie ma pojęcia o psychologii, więc nie powinno do tej
grupy pisać (a ja, jednak jakies-tam posiadam, kto zaprzeczy?) .
Więc po co pisze?
Bo chce zaistnieć w sieci i wywołać pierdolone, przygłupawe dyskusje. Nudne
to. Powiedzmy sobie szczerze.
I teraz tak - większość, jak nie wszyscy na tej grupie mnie oleje. Bo tak
wygodniej. Doczepił się jakiś frajer pod ksywąWillie The Pimp i szpanuje.
Jest chuja wart.
Może.
Ale ten frajer chuja wart być może chce przekazać cos sensownego. I nic, że
zjebie kilka osób (zaintersowani wiedzą, o kogo lata). I nic, że zamiast
spać, to siedzi o 4:03 i pisze na pececie. Jeśli ktos na ten list odpisze,
tzn, że ów slowa trafiły tam, gdzie trzeba.
A jak nie odpisze, to wiadoma sprawa.
Dam se siana z grupą i pójdę lepić bałwana.
To tyle.
WP

1. Data: 2001-12-01 05:14:32

Temat: Re: nie czytajacie, bo was zbulwersuje
Od: "Lump" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u9hg9$ns$...@n...tpi.pl...
> Dam se siana z grupą i pójdę lepić bałwana.
> To tyle.
> WP

a skad Ty piszesz, ze na balwana Ci sniegu starczy?

pozdrawia

Lump

1. Data: 2001-12-01 05:22:40

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Willie The Pimp Drogi
> Dam se siana z grupą i pójdę lepić bałwana.
> To tyle.
> WP

Ufam, że za Twoim postem idzie troska o jakość forum,
w jego warstwie tematycznej i widzę również, jak bardzo Ci musi na tej jakości
zależeć
skoro, aż tak dosadnie wyrażasz swoje zdanie. To cenne zaangażowanie :o)
Chciałabym jednak zauważyć, że Twój niepokój co do wartości postów innych dyskutantów
może
być podyktowany nieco zawężoną percepcją. Dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że
Twoje
oczekiwania wobec forum minęły się z rzeczywistością i jest to dla Ciebie w tej
chwili
frustrujące. To "wkurzenie", że w miejscu gdzie "powinny" się znaleźć teksty
"profesjonalne" znajdujesz teksty, które nie odpowiadają owym kryteriom zawęża Twoje
spojżenie i stawia Cię w szeregu osób z "problemem", czyli również, tych, które
szukają
tutaj pomocy ze swoimi aktualnymi problemami. Problem miłości - tak prozaiczny i
infantylny, na pierwszy rzut oka, jest chyba jednak nadrzędnym problemem człowieka,
zważywszy na intensywność jego występowania na forum. Jeśli nie dotyczy Cię teraz, to
moze
dotknąć Cię jutro, warto o tym pamiętać.

Bardzo Cię żywo pozdrawiam
Mania
:o)

1. Data: 2001-12-01 06:20:39

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mania
dorzuci jeszcze, że sama również podobne odczucie kiedyś miała
i cieszyła się podówczas bardzo, że modemowcem nie była
a teraz serdeczne pozdrowienia śle
wszystkim zgnębionym nieprofesjonalistom
w tym sobie też
:o)
Maniek

1. Data: 2001-12-01 06:58:01

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Ci się nie podoba nasza grupa to załóż sobie inną !!!!!!!!!!!!!!!!

docent

1. Data: 2001-12-01 07:10:21

Od: "docent" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej psychologia.moderowana i zostań cholernym moderatorem,

docent

PS. Nie znam się na psychologii ale znam się na psychiatrii( troszkę , no
może więcej), a jeśli piszesz o psycholach na grupie to Ci powiem jedno
"Chory nie wie że jest chory " więc może Ty jesteś psycholem!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-12-01 08:19:41

Od: "Marzena Borcuch" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))podoba mi się co napisałeś, bardzo psychologiczne ppodejscie, tylko, widzisz, nie
wszyty chcą słyszeć a co dopiero czytać takie wszystkim znane wulgaryzmy

1. Data: 2001-12-01 08:23:44

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u9hg9$ns$...@n...tpi.pl...
[CUT]

ten post to kompletna zenada. przyznaje, dosc nisko upadles w moich oczach.

schari

1. Data: 2001-12-01 11:16:07

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

w czym problem aby, z braku czasu, czytac posty przewaznie tylko wybranych
osob- tak jak ja staram sie czynic.

A np. problem ciasnych spodni jest o tyle ciekawym problemem ze wogole on
istnieje. I np pomysl sobie jaka taka osoba co o tym problemie pisze musi
byc prozna, skoro na takie cos zwraca uwage. I jak by to bylo gdyby cos
ponad problem ciasnych spodni sie jej w zyciu przytrafilo, to zaraz by na
grupe napisala o niesprawiedliwosci tego swiata i o tym, ze przezywa ciezka
depresje. Oczywiscie znalazly by sie wtedy osoby, ktore udielily by
tendencyjnych odpowiedzi, ktore w niczym by jej nie pomogly ale przynajmniej
zrobily by w jej poczuciu egocentryzmu chwile radosci poprzez
zainteresowanie swoja osoba. Na tym to w wiekszej mierze polega, ze czesc
ludzi pisze o tym zeby jakos w pewien sposob siebie podkreslic i zaistniec,
druga czesc pisze aby poczuc sie wewnetrznie ze sa madrzy poniewaz moga
innym udzielac rad. I takie osoby sie nawzajem "nakrecaja" i ta lista
istnieje w takiej formie jakiej istnieje. Jak by na liscie nie bylo osob z
jednej z wymienionych przeze mnie grup- to automatycznie nie bylo by
drugiej....i na liscie zostalo by moze pare osob.
Ale socjologiczny proces ewoluowania takiej listy bylby nastepujacy,
najpierw by pisalo sie o wielkich madrosciach, eksperymentach,
przemysleniach co by bylo bardzo ciekawe i ksztalcace ale po np dwoch
miesiacach z powodu wyczerpania sie tematow i poznania sie uzytkownikow
zaczeto by wymieniac informacje towarzyskie....i rozwoj grupy zmierzal by
powoli do atrofi.
Takie zjawisko jest dosc powszechnie znane , wystarczy troche orientowac sie
w listach dyskusyjnych np tworzonych na "yahoo groups".
Tak wiec to ze pojawiaja sie ciagle nowe osoby z "nieziemskimi" problemami
nadaje przynajmniej stala forme nurtowi grupy
problemowo-ciasno-spodniowo-doradcza z jakimis madrymi perelkami ktore ktos
od czasu do czasu napisze, silac sie na wylamanie sie z tego nurtu, mimo to
ze pozniej zostanie przez ignorantow skrytykowany.
Ale to tez moze byc fajne bo ludzka ignorancje warto poznacz za wczasu niz
gdyby o czyms mialo sie powiedziec w realu, to mozna przewidziec odpowiednie
reakcje. Wiec kolego pisz na liscie to co uwazasz za madre i nie przejmuj
sie ignorancja, ci co dane im zrozumiec zrozumieja, ignoranci powiedza ci
swoje podkreslajac ze oni wiedza o tym co piszesz lepiej bo oni znaja w
przeciwienstiwe do ciebie zycie, ale tacy byli zawsze. Pieknie to opisal w
swoim dziele "Tako rzecze Zaratustra" Nietzsche. Ale rob swoje wg nurtu
pronietzscheowskiego to przynajmniej dzieki temu dojdziesz do pewnych
refleksji do jakich doszedl Zaratustra i juz pozniej problematyka ludzkiej
ignorancji nie bedzie cie "angazowac", poniewaz zrozumiesz ze tak bylo
zawsze i tak bedzie. I bledem jest ten ktory proboje cos w tej dziedzinie
zmienic....w kazdym razie czytaj tylko wybrane posty i nie "walcz" z trendem
grupy bo to nic nie da, oprocz tego ze mozesz poczuc sie wyalienowany,
postepuj raczej w dyskordianskim klimacie patrzenia na wszystko poprzez
pryzmat dzialania Iluminatow- to takie dla zrozumienia dla wtajemniczonych w
dziela trylogii Watsona "Iluminatus".

Mimir

Mimir

1. Data: 2001-12-01 12:00:46

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> a skad Ty piszesz, ze na balwana Ci sniegu starczy?

Płączę
Portal psychologiczny
ffff
Pogotowie Rodzinne