nie smiejscie sie ...

21. Data: 2004-10-14 22:20:39

Temat: Re: nie smiejscie sie ...
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@g...pl> wrote in message news:ckmt0e$jnt$1@mamut.aster.pl...

> AniaK (zgrzybiala staruszka)

Patrz optymistycznie w przyszlosc. Zgrzybialy jest jedynie Boletus :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2004-10-15 06:22:36

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in news:ckmf4p$t46$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Picea abies var. sudecica... nie znasz ?

Kaska, prawidlowe pytanie brzmi:
- Nie masz?!?
Pozdrowienia - Ewa Sz. z wizja swierka sudeckiego targanego spod Samotni do
PKWL coby uzupelnic braki :-D

23. Data: 2004-10-15 06:47:32

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Przemek
(...)
> Przydalo by sie zblizenie igiel, cecha rozpoznawcza sosen
> jest to, ze igly sa zebrane w peczki w ilosci 2,3,5.
>
> Stawiam na sosne ale najlepiej policz po ile igiel wyrasta z
> jednego miejsca. Jezeli igly wyrastaja pojedynczo to sosne
> mozesz smialo wyeliminowac.

Niekoniecznie, są sosny jednoigielne :-)
:-) Bogusław

24. Data: 2004-10-15 07:02:44

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
> Kaska, prawidlowe pytanie brzmi:
> - Nie masz?!?
> Pozdrowienia - Ewa Sz. z wizja swierka sudeckiego targanego spod
Samotni do
> PKWL coby uzupelnic braki :-D

Samotnia, schronisko położone na wysokości 1197 m n.p.m.
nad Małym Stawem, na terenie
Karkonoskiego Parku Narodowego.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

--
Pozdrawiam, Jerzy

---

25. Data: 2004-10-15 08:16:37

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in news:cknsr9$ilh$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> Samotnia, schronisko położone na wysokości 1197 m n.p.m.
> nad Małym Stawem, na terenie
> Karkonoskiego Parku Narodowego.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Mowilam o wizji..
To jest takie raczej malo namacalne, nawet w Karkonoskim Parku Narodowym..
A podchodzac bardziej praktycznie - przecież jak uratuje nasiona z szyszek
rozjezdzonych na brukowanej drodze przez panow obslugujacych schroniska,
galopujacych tam swoimi ekologicznymi terenowkami na rope, to to tylko
dobry uczynek bedzie.. tam i tak nie wyrosna, a ubytek biomasy bedzie
znikomy :-)
A jak sie Boguslaw ucieszy, juz to widze... On tak lubi takie prezenty :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Wiesz.. w swietle Twojej aktualnej akuratnosci dosc zabawnie mi sie
jawi rozmowa, ktora mielismy swojego czasu nt artykulu w 'Ogrodach'...

26. Data: 2004-10-15 11:50:29

Od: "Renata Bonisławska" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek <n...@m...maila> napisał(a):

> Przydalo by sie zblizenie igiel, cecha rozpoznawcza sosen
> jest to, ze igly sa zebrane w peczki w ilosci 2,3,5.
Nie zgadzam się - jeśli to ma być sosna zwyczajna to będą to tylko 2 igły i
koniec. A to jest świerk.
Pozdrav.Rene

27. Data: 2004-10-15 11:52:37

Od: "Renata Bonisławska" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamówiłem tam kilka garści różnych gatunków - w sumie za kilkadziesiąt
> zł razem z dostawą za pobraniem - teraz mam parę skrzynek siewek,
> mam więc co sadzić na mojej działeczce.

W przypadku sosny - uważaj na zgorzel siewek. Jak wpadnie - to po radości...
Pozdrav.Rene

28. Data: 2004-10-15 11:56:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana wrote:

> ******
> :-( Na szczescie tylko 5.
> Ale ja chce sosny!

To podjedź do szkółki Kampinoskiego Parku Narodowego W Julinku
i kup. Były o ile dobrze pamiętam po 80 gr i raczej większe.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

29. Data: 2004-10-15 14:52:06

Od: "Przemek" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Bonisławska" <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie zgadzam się - jeśli to ma być sosna zwyczajna to będą to tylko 2 igły i
> koniec. A to jest świerk.

Co sie nie zgadza, ze igly sosen sa zebrane w peczki po 2,3,5 igiel?
W mojej wypowiedzi nie ma slowa o _ilosci_ _igiel_ u _sosnie_ _zwyczajnej_!
No chyba, ze cos uszlo mojej uwadze:)

30. Data: 2004-10-15 15:27:33

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Przemek
(...)
> Co sie nie zgadza, ze igly sosen sa zebrane w peczki po 2,3,5 igiel?
> W mojej wypowiedzi nie ma slowa o _ilosci_ _igiel_ u _sosnie_
> _zwyczajnej_!
> No chyba, ze cos uszlo mojej uwadze:)

Uszło, bo pisałem że są sosny jednoigielne..
:-) Bogusław

kto mi?????
pokrzywy
Gorąca prośba