niebezpieczne sny?

1. Data: 2000-10-05 12:03:18

Temat: niebezpieczne sny?
Od: "Jarek Wojciechowski" <y...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
Czasami miewam sny o lataniu, nie potrzeba przy tym zadnych skrzydel, tylko
unosze sie w powietrzu, np odbijajac sie od ziemi lecie wysoko, a w
pomieszczeniach pod sam sufit.Sny takie zdarzaja mi sie najczesciej po dniu
w ktorym przezylem jakies uniesienie duchowe, i nie zawsze sa takie same,
czesto we snie aby sie uniesc musze (ja ten we snie),bardzo wysilic swoja
wole, a i tak wtedy udaje mi sie uniesc zaledwie na kilka metrow.W wilelu
snach, ktore miewalem raczej kiedys, a teraz sporadycznie, skakalem z dozych
wysokosci i nic mi sie nie dzialo.
W tym wlasnie tkwi niebezpieczentwo tych snow, gdyz w rzeczywistym zyciu
wydaje mi sie, ze byloby tak samo, tzn skaczac z duzej wysokosci nic mi sie
nie stanie i bezpiecznie zladuje na ziemie, oczywiscie rozum podpowiada mi
zebym nie probowal, ale w ekstremalnych sytuacjach, gdyby to byla jedna z
drog wyjscia, moze i bym ja wybral.
Wlasnie takiego nieracjonalnego myslenia sie obawiam, nieraz sam z siebie
sie smieje, gdy ide ulica a przypomni mi sie uczucie latania i podskakujac
do gory mam nadzieje na zawisniecie w powietrzu.
Ma ktos sny podobne do moich?, a moze ktos wie co one oznaczaja?
pozdr
Jarek

1. Data: 2000-10-05 12:25:57

Temat: Re: niebezpieczne sny?
Od: Brian Brian <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Wojciechowski" <y...@s...com.pl> napisał / wrote:

> [...]
> do gory mam nadzieje na zawisniecie w powietrzu.
> Ma ktos sny podobne do moich?, a moze ktos wie co one oznaczaja?

Ja bardzo często mam sny o lataniu i są bardzo realistyczne tj. kolorowe z dźwiękami.

Miałem dokładnie ten sam problem, bo latanie jest bardzo przyjemne, ale skąd wiedzieć

NA PEWNO, czy czlowiek śni czy nie. No i wymyśliłem sposób.
Śniąc zdaję sobie sprawę, że to może być tylko sen, ale nie jestem PEWIEN. A nie
chciałbym rzucić się z czegoś wysokiego, i żęby się okazało w połowie drogi, że to
rzeczywistość.
Więc sprawdzam. Latam sobie nisko, jakieś 1,5, dwa metry nad ziemią. Jeżeli działa,
znaczy, że śnię i moge spokojnie dalej "przeginać".
Uwielbiam latanie we śnie.

--
Puchacior
p...@p...wp.pl

# Life is the bitch and then you die #

1. Data: 2000-10-05 13:04:14

Od: "Steerpik" <b...@p...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej ;)

Jarek Wojciechowski naskrobał...
/.../
> Czasami miewam sny /.../
> Ma ktos sny podobne do moich?,
Owszem, miał - w wieku lat 10 - 12.

> a moze ktos wie co one oznaczaja?
pewnie to, że umiesz latać we śnie!
Korzystaj! Potem będziesz coraz cięższy!

> pozdr
> Jarek

pozdrawiam
Steerpik
- - - - - -

1. Data: 2000-10-05 19:40:54

Od: "Mirek J." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Steerpik" <b...@p...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Owszem, miał - w wieku lat 10 - 12.

> pewnie to, że umiesz latać we śnie!
> Korzystaj! Potem będziesz coraz cięższy!

:-)))

Mirek J.
Pozdrowienia!

1. Data: 2000-10-06 14:43:23

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wole, a i tak wtedy udaje mi sie uniesc zaledwie na kilka metrow.W wilelu
> snach, ktore miewalem raczej kiedys, a teraz sporadycznie, skakalem z dozych
> wysokosci i nic mi sie nie dzialo.

Skakanie jest swietna zabawa, kazdy skacze!

> [...]
> do gory mam nadzieje na zawisniecie w powietrzu.
> Ma ktos sny podobne do moich?, a moze ktos wie co one oznaczaja?

Pamietaj - nikt Ci nie powie co oznaczaja Twoje sny. Nikt nie zna Twojej sytuacji: u
jednego
moga oznaczac samobojcza manie, a u drugich strach przed klasowka..

Co do skakania i latania to oczywiscie! Nie martw sie - nie jestes swirem :)

Merlin

1. Data: 2000-10-06 14:45:39

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Więc sprawdzam. Latam sobie nisko, jakieś 1,5, dwa metry nad ziemią. Jeżeli działa,
> znaczy, że śnię i moge spokojnie dalej "przeginać".

Slyszales kiedykolwiek o testach rzeczywistosci? Pomagaja one odroznic rzeczywistosc
od snu. Jeden z nich to chociazby patrzenie na zegarek.
Jesli masz watpliwosci, co do tego, czy snisz to popatrz na zegarek. Odwroc wzrok, a
nastepnie
popatrz jeszcze raz - godzina sie zmieni.
Mozna tez probowac zmieniac kolory przedmiotow, zapalic swiatlo (we snach wylaczniki
swiatla
nie dzialaja, lub dzialaja dziwnie).
A tak BTW - to, co przezywasz to tzw. swiadome sny: mpp.koti.com.pl/ld/

1. Data: 2000-10-06 14:46:11

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie to, że umiesz latać we śnie!
> Korzystaj! Potem będziesz coraz cięższy!
Samoloty sa ciezkie i lataja :)

1. Data: 2000-10-07 09:04:51

Temat: Q: Czy ktoś wie, dlaczego...
Od: a...@i...pl (Absolutnie) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie, dlaczego dziewczyny są takie ?????????
To znaczy - DLACZEGO nie chcą poznać kogoś innego, kiedy mają już faceta????
Uważam, że to pytanie jest natury psychologicznej......
I jak sobie z tym poradzić?????????
-=[PB]=-

_______
Latwy dostep, przyjazna nawigacja, 12 MB pojemnosci.
Pewna i bezpieczna poczta na lata. http://poczta.interia.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-10-07 09:16:29

Temat: Re: Q: Czy ktoś wie, dlaczego...
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Absolutnie wrote:
> Czy ktoś wie, dlaczego dziewczyny są takie ?????????
> To znaczy - DLACZEGO nie chcą poznać kogoś innego, kiedy mają już faceta????
> Uważam, że to pytanie jest natury psychologicznej......

Raczej kulturowej. Widocznie uważają, że skoro mają faceta to do niego należą.
Na Twoim miejscu bym się nie przejmował tylko dawał się poznać :)

pozdrawiam
Arek

--
Zaloz swoje publiczne, prywatne lub osobiste
forum dyskusyjne: http://forum.eteria.net

1. Data: 2000-10-07 19:59:26

Temat: Czy ktoś wie, dlaczego...
Od: a...@i...pl (Przemek) szukaj wiadomości tego autora

To trudne "dać się poznać".
W jaki sposób, aby zwrócić na siebie uwagę ?
Nie mam w tym temacie na tyle doświadczenia, aby uwierzyć, że to poskutkuje.

-=[PB]=-

> [...]

Pewna i bezpieczna poczta na lata. http://poczta.interia.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia

hipnoza+regresja
deprecjonuję dojrzałą miłość
Czego oczekują kobiety od mężczyzny??
Prosto w serce