nieco poruszenia - po to przeżyła

91. Data: 2009-12-21 17:19:31

Temat: Re: nieco poruszenia - po to przeżyła
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 12:49:42 +0100, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> A gdzie to napisane?

Dla CB - w "Nie zabijaj". Nie widzisz?
:-/
--

Ikselka.

92. Data: 2009-12-21 17:21:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 13:33:46 +0100, cbnet napisał(a):

> Rodzice także mogą wykazywać wady genetyczne na poziomie
> psycho-mentalnym,

Ci zabijający swoje dzieci - na pewno.

--

Ikselka.

93. Data: 2009-12-21 17:22:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 13:41:39 +0100, Prawusek napisał(a):

> Miast badać parę
> na zdrowotność biologiczną i moralną ma się zmiejszać jedynie skutki
> amoralnosci i kurewstwa.

Howgh!
--

Ikselka.

94. Data: 2009-12-21 17:23:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 13:53:11 +0100, Prawusek napisał(a):

> "Sender" <m...@k...pl> wrote in message

> Nie znasz języka polskiego alienie?
> Płód to rozpłód, rozmnażanie. Pseudologika talmudytczna to fałszywa i
> kłamliwa wiedza, bo czyż płody rolne są ludźmi?

O co Ty pytasz ten płód rolny? I po co.
--

Ikselka.

95. Data: 2009-12-21 17:26:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 14:31:26 +0100, Stalker napisał(a):

> To kobiety same nie mogą takiego opracować?
>
> Stalker

Opracowały ten, co jest. Dla innych kobiet :->
--

Ikselka.

96. Data: 2009-12-21 17:27:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 14:36:04 +0100, Stalker napisał(a):

> A może warto byloby sprawdzić, jak wygląda dziecko w 8 miesiącu ciąży
> matki? Czym się ono różni od 9 miesięcznego, a czym od 1 miesięcznego
> (chodzi o ciążę oczywiście)
>
> Stalker

A jakie znaczenie ma WYGLĄD???
--

Ikselka.

97. Data: 2009-12-21 17:28:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Dec 2009 14:56:02 +0100, Stalker napisał(a):

> Ja już swoje dzieci widziałem

> Czyli nie byłoby problemu zabijać dzieci również urodzone? Tak powiedzmy
> do tego pół roku?
>
> Stalker

Ile lat ma Sender? - ja proponuję w wieku Sendera wszystkich do gazu.
:-/
--

Ikselka.

98. Data: 2009-12-21 17:53:40

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 18:51, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Nie wiedzieliśmy, że groziło nam więcej!?!
> Boszeszszszsz... jacy jesteśmy wdzięczni za ten, jakże rzadki i piękny
> przejaw rozsądku.
> Normalnie się aż wzruszyłem.
> Izka! Nie wymachuj już tą swoją chamską zawodową po grupie tylko powiedz
> ładnie jakiś wierszyk cioci ikselce ;-)
> MS

A mam mam o dziecku...ale nieeee już nigdy ;P
___
Iza

99. Data: 2009-12-21 17:54:32

Temat: Re: nieco poruszenia - po to prze?y?a
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 wrote:

> [...]
> rację, trafiłeś w sedno, taka jest prawda, to jest słuszne". Dlatego
> dyskutowanie na ten temat nie ma sensu. Bo każdy na ten temat ma jakieś
> swoje wewnętrzne głębokie przekonania (chociaż sądzę że te
> zwerbalizowane przekonania są zwykle wypadkową nieświadomych lęków i
> żądz) i tak powinno pozostać żeby ludzie się nie pozabijali dążąc do
> stworzenia kardynalnego jednolitego podejścia które każdy powinien
> zaakceptować. I tak będzie to tylko umowne podejście, nic ponadto.
>

> --
> "Trzy potęgi rządzą światem: głupota, strach i chciwość."
Adamoxx czy ty jesteś debilem, czy udajesz. Nikt tu z tych obrońców
nie ma własnych poglądów, a widzimy jedynie histeryczność memetyki kk
i to warto uświadomić , po niektórzy chcą wiedzieć co jest chorobą w
tym i nazywaniem zlepka komórek życiem i znowu staje się widoczna
psychopatia kk, gdyż tu chodzi o dogmat, przecież ta chołota pozabija
wszystkich i skrzywdzi wszyskich dla dogmatu.

100. Data: 2009-12-21 18:25:22

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Pani jest doskonałym mówcą.
> Ciekawa jestem jaka jest poza mównicą.....
> MK

zwłaszcza, jeśli wierzyć wikipedii - ma porażenie mózgowe.

Jemu dopiero musi w głowie iskrzyć..
wiecie co jest ciekawe?
Piękny wygląd
Manipulacja, socjotechniki i mowa ciala.
Charakteropatia