niedociśnienie

1. Data: 2004-10-21 06:23:57

Temat: niedociśnienie
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę podzielcie się radami i doświadczeniem, jak radzić sobie z
niedociśnieniem tętniczym. W moim przypadku 90/60 lub 90/55 to jest
normalka. Teraz zbliża się najgorsza pora roku, jak sobie radzicie? Czy nie
przeszkadza Wam notoryczna senność i ból głowy?

--
rene
gg 4289772

"Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
przez to bardziej niebezpieczne"
Zofia Arnould

2. Data: 2004-10-21 09:24:57

Temat: Re: niedociśnienie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Oct 2004 08:23:57 +0200, rene wrote:

> [...]
> normalka. Teraz zbliża się najgorsza pora roku, jak sobie radzicie? Czy nie
> przeszkadza Wam notoryczna senność i ból głowy?

1. Ja mam z reguły ciśnienie tętnicze na górnej granicy normy, a i tak
trapi mnie notoryczna senność i czasami bóle głowy...
2. Zazdroszczę Ci takiego RR - masz znacznie niższe ode mnie ryzyko
śmierci z powodu zawału serca lub udaru mózgu:)

;)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2004-10-21 09:49:22

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Zazdroszczę Ci takiego RR - masz znacznie niższe ode mnie ryzyko
> śmierci z powodu zawału serca lub udaru mózgu:)

ja takż emam niskie cisnienie i cierpie okrutnie ból głowy i non stop
zawroty głowy ,omdlenia itp ,okropnosc.
p.

4. Data: 2004-10-21 10:29:50

Od: "Zawada" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja takż emam niskie cisnienie i cierpie okrutnie ból głowy i non stop
> zawroty głowy ,omdlenia itp ,okropnosc.
> p.

Ja również...
Mam prawie w każdą noc omdlenia, zawroty głowy i ogólnie paskudnie jest :/

5. Data: 2004-10-21 13:19:04

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Zazdroszczę Ci takiego RR - masz znacznie niższe ode mnie ryzyko
> śmierci z powodu zawału serca lub udaru mózgu:)

taką dyskusję prowadzę z mężem (on ma w wieku 30 lat duże nadciśnienie i nie
leczy go, nie wiem jak go "zagonić" do lekarza), ciągle mu powtarzam, że on
szybko umrze, a ja najwyżej zapadnę w śpiączkę :(

6. Data: 2004-10-21 13:48:25

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> on
> szybko umrze, a ja najwyżej zapadnę w śpiączkę :(

Znaczne nadciśnienie tętnicze nieleczone przez kilkanaście lat drastycznie
zwiększa prawdopodobieństwo różnego rodzaju zawałów i wylewów, a zmian
dokonanych w naczyniach krwionośnych przez tak długi okres nie da się już
cofnąć!
Wiem, coś na ten temat, bo właśnie, po kilku latach nieleczenia się na
nadciśnienie lekarz mnie wystraszył i teraz już łykam tabletki!

Zdrowia do później starości wszystkich grupowiczom (i nie tylko)!
Szachysta

7. Data: 2004-10-21 19:12:50

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie
> przeszkadza Wam notoryczna senność i ból głowy?

takie wartosci nie sa znowu zle ale skoro sa objawowe to mozna po
konsultacji lekarskiej zastosowac np Gutron

8. Data: 2004-10-21 20:22:09

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szachysta" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cl8etq$ajs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> Wiem, coś na ten temat, bo właśnie, po kilku latach nieleczenia się na
> nadciśnienie lekarz mnie wystraszył i teraz już łykam tabletki!

Jakie tabletki?

Magda

9. Data: 2004-10-21 20:22:38

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2. Zazdroszczę Ci takiego RR - masz znacznie niższe ode mnie ryzyko
> śmierci z powodu zawału serca lub udaru mózgu:)

A co z wylewami?

Magda

10. Data: 2004-10-22 09:14:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 21 Oct 2004 22:22:38 +0200, Mrówka wrote:

[...]
> A co z wylewami?

Bardzo chętnie odpowiem na to pytanie, jeśli tylko napiszesz mi co masz
na myśli pisząc "wylewy".

Kiedy miałem jakieś 6 czy 7 lat, w lecie chodziło się "na wylewy", czyli
w miejsce, gdzie rzeka zalewała pobliskie łąki zbierac kaczeńce, a w
zimie, jako że nie zawsze "wracała na miejsce", pojeździć na łyżwach.
Ale chyba nie o to Ci chodziło.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

ospa
WZW- szczepionka Engerix B - po terminie
dietetyk-krakow
Stediril 30
esperal i wypicie alkoholu