niedociśnienie

11. Data: 2004-10-22 17:08:47

Temat: Re: niedociśnienie
Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie tabletki?

U mnie akurat lekarz zaczął od concoru, ale powiedział, że jakby coś się
niepokojącego działo albo jakbym miał jakieś niemiłe skutki uboczne to
zmieni na inny. Powiedział, że leków na nadciśnienie jest duzo i jest w czym
wybierac, a skutki uboczne ujawniaja sie w zaleznosci od konkretnego
organizmu... :)

pozdro
Szachysta

12. Data: 2004-10-22 19:16:13

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo chętnie odpowiem na to pytanie, jeśli tylko napiszesz mi co masz
> na myśli pisząc "wylewy".

Dokladnie na tym sie nie znam,ale mowi sie:ktos dostal wylewu,jest
sparalizowany.
O to mi chodzi.

Magda

13. Data: 2004-10-22 19:17:03

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szachysta" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:clbf1j$2gb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
czym
> wybierac, a skutki uboczne ujawniaja sie w zaleznosci od konkretnego

No to super,bo ja sie dowiedzialam,ze nie ma tabletek na podniesienie
cisnienia.
No to chyba musze sobie z moim doktorkiem pogadac :-)

Magda

14. Data: 2004-10-22 20:14:34

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to super,bo ja sie dowiedzialam,ze nie ma tabletek na podniesienie
> cisnienia.
> No to chyba musze sobie z moim doktorkiem pogadac :-)

A tego to nie wiem.
Ja biore na obniżenie ciśnienia.

Szachysta

15. Data: 2004-10-22 20:39:28

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szachysta" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:clbpnt$121$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A tego to nie wiem.
> Ja biore na obniżenie ciśnienia.

Aaaaaaa to calkiem co innego :-)

Magda

16. Data: 2004-10-22 21:01:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Oct 2004 21:16:13 +0200, Mrówka wrote:

> Dokladnie na tym sie nie znam,ale mowi sie:ktos dostal wylewu,jest
> sparalizowany.
> O to mi chodzi.

W takim razie chodzi Ci o udar mózgu. O tym między innymi pisałem:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

17. Data: 2004-10-22 21:18:24

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie chodzi Ci o udar mózgu. O tym między innymi pisałem:)

Aaaa to jest udar mozgu,czlowiek sie uczy cale zycie.
Dzieki :-)

Pozdrawiam.Magda

18. Data: 2004-10-22 21:28:13

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1uylqv3xpgus9$....@a...coca.cola,
Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>:

> 2. Zazdroszczę Ci takiego RR - masz znacznie niższe ode mnie ryzyko
> śmierci z powodu zawału serca lub udaru mózgu:)

Bierz przyklad z kolegi Trapeza - obnizysz sobie cisnienie i ryzyko tym
bardziej.

> ;)

:)

P.S. Oczywiscie nie chodzi mi o Jego porady paramedyczne, tylko rower :)

--
Robert

19. Data: 2004-10-22 21:46:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Oct 2004 23:28:13 +0200, RobertSA wrote:

> Bierz przyklad z kolegi Trapeza - obnizysz sobie cisnienie i ryzyko tym
> bardziej.

> :)
>
> P.S. Oczywiscie nie chodzi mi o Jego porady paramedyczne, tylko rower :)

Taaaaak:)

Z uwagi na moje obecne miejsce pobytu mam z pewne kłopoty z rowerem:)

Pozwolę sobie nawet wkleić pewien tekst na ten temat, popełniony przeze
mnie w celu publikacji gdzie indziej:)

<początek>

Rower pożyczyłem. Jest nawet nienajgorszy - taka citydamka, z
przerzutkami, niezbyt szerokimi oponami i z błotnikami, tyle że nieco
zaniedbana. Kółka niespecjalnie napompowane, ale nie oklapły całkowicie
pod moim ciężarem, więc jest OK. Siodełko zdecydowanie za nisko, ale kit
z nim.

Jadem. Do centruma. Trasa średnio skomplikowana (przynajmniej na mapie
rowerowej Londona) - w sumie większość prosto, kilka razy w lewo i jusz.

Wyjechałem z jednokierunkowej ulicy przy której mieszkam, skręciłem w
pierwszą w lewo przy kinie i jadę. Następna w lewo... OK... Co to za
ulica?... Archibald road?... Dziwne... Ojej, czego trąbisz? Że co? Ach -
rzeczywiście, jadę po prawej... już spadam (SORYYY!)... OK - chyba wiem,
gdzie jestem. To teraz w lewo. W lewo to z lewego pasa, prawda?...
Zaraz... Czy na skrzyżowaniu dróg równorzednych przepuszczam tego z
prawej, czy tego z lewej?... To ja lepiej zsiądę... OK. Jest. Ta ulica
powinna mnie doprowadzić do King's Cross. Jedziemy. Nawet fajnie się
jedzie, z górki, a poza tym są garby dla samochodów, więc mam szanse im
uciec w razie czego... Oooo - ktoś jedzie rowerem... Dlaczego jedzie po
tej samej stronie co ja?... Ups, już przejeżdżam na lewą... Może mu
pomachać?... Eeee, lepiej nie, jeszcze mapę zgubię... BTW - mapa. Gdzie
jestem?... Zaraz, tej ulicy nie znam... Tu skręciłem w lewo (że też
wszystkie te domki wyglądają identycznie...), tu też... Nie trąb na mnie
pacanie, jadę po lewej przecież... Nieważne, chyba jak pojadę prosto do
tej większej ulicy to jakoś się znajdę, co nie?... OK - to teraz w
lewo... O kurde... Skąd ja znam to kino?... Zaraz... To Holloway Road
jest? Przecież 20 minut temu stąd wyjechałem?...

Zsiadłem z roweru, poprowadziłem go grzecznie po chodniku, zamkłem pod
gankiem i przyrzekłem sobie, że nie będę wchodził do sklepów
rowerowych w tym kraju. Dość. Metro rulez:)

<koniec>

Ale może kiedyś... ;)

m.

PS. Piątek jest, bardzo przepraszam:)
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

20. Data: 2004-10-22 21:50:22

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

g5yo80ol0a0x$....@a...coca.cola,
Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>:

> Z uwagi na moje obecne miejsce pobytu mam z pewne kłopoty z rowerem:)

No coz, wielkomiejskie obyczaje...

In the Highlands of Scotland ;) ciezarowka sie zatrzymala i cierpliwie
czekala az sie oddale po wykonaniu lewoskretu - oczywiscie zakonczonego przy
prawym poboczu :)

Ale nie poddawaj sie tak latwo :)

--
Robert

ospa
WZW- szczepionka Engerix B - po terminie
dietetyk-krakow
Stediril 30
esperal i wypicie alkoholu