niedociśnienie w wieku dojrzewania a nadciśnienie.

1. Data: 2005-08-05 12:12:37

Temat: niedociśnienie w wieku dojrzewania a nadciśnienie.
Od: "Daniel" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.Wyczytałem gdzieś że niedociśnienie występuje w wieku dojrzewania i
że to normalne.Jednym z podanych objawów jest uczucie tak jakby mdlenia przy
wstawaniu itp.I ja to mam.
I czy to oznacza jeśli coś takiego mam to znacyz że nie mam nadciśnienia?.Bo
mam problem z mierzeniem. Zawsze u lekarza wychodziły wysokie wartości nawet
170/65.bo nerwy są.probowałem w domu mierzyć wychodziło wieczorem 117 na coś a
nawet mniej.TYM CO MIERZYŁEM W DOMU TO BYŁ POŻYCZONY ELEKTRONICZNY I OKAZAŁO
SIĘ JESZCZE ŻE DAJE ZA WYSOKIE WARTOŚCI!!.Wszystko wskazuje na NIEDOCIŚNIENIE.

1.Czy możliwe że przy nerwach jest wartość nawet 170??.
I mam jeszcze jedno pytanie.Czy ktoś z was ma też tak że po wysiłku wiadomo
serce bije szybciej ale czy macie coś takiego że widzicie przed oczami
pulsowanie ,tętno??.tylko przy szybkim biciu i wysiłku.?.

2. Data: 2005-08-05 18:37:32

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel napisał(a):
> [...]
> serce bije szybciej ale czy macie coś takiego że widzicie przed oczami
> pulsowanie ,tętno??.tylko przy szybkim biciu i wysiłku.?.

W wieku dojrzewania młody organizm bardzo burzliwie reaguje na różne
bodźce, tak też jest z zachowaniem układu sercowo-naczyniowego, układu
nerwowego. Małe stresy powodują silne reakcje emocjonalne co objawia się
szybszą pracą serca, zmianami ciśnienia. Jedno jest prawie pewne - to
minie !

ktoś brał Gynalgin ?
język
pomocy - rak krtani
Co wziac na "przyspieszenie" gojenia sie ran?
Grzybica paznokci - Tea Tree Oil