nieuczulajacy tusz do rzes

1. Data: 2005-02-20 16:11:12

Temat: nieuczulajacy tusz do rzes
Od: Agata <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wlasnie takiego tuszu, ktory by nie uczylal, czy ktos moglby mi
polecic ? :)
Z gory dziekuje

1. Data: 2005-02-20 16:29:11

Temat: Re: nieuczulajacy tusz do rzes
Od: "Arcole" <u...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata w aktach news:cvacqs$qc9$1@flis.man.torun.pl napisał(a) co
następuje:
> Szukam wlasnie takiego tuszu, ktory by nie uczylal, czy ktos moglby
> mi polecic ? :)
> Z gory dziekuje

Oriflame robi takie tusze dla alergików.. całkiem niezły, moja mama
stosuje i moze sie przynajmniej normalnie umalowac;-)

--
"Jealousy is all the fun you think they had"
Erica Jong

1. Data: 2005-02-20 16:56:43

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Szukam wlasnie takiego tuszu, ktory by nie uczylal, czy ktos moglby mi
> polecic ? :)
Może La Roche Posay ma w swojej kolorówce tusze?
W sumie na pewno ma, choć osobiście się nie interesowałam, wiem jednak że
mają kolorówkę ponoć całkiem znośną, to i tusze pewnie mają - szukać trzeba
po większych aptekach, większość ma tylko ich kosmetyki pielęgnacyjne.

Sowa

1. Data: 2005-02-20 17:10:13

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" wrote
> Może La Roche Posay ma w swojej kolorówce tusze?
> W sumie na pewno ma,

Ma, ma. Używałam, mnie nie uczulił. Całkiem w porządku, chociaż trzeba
bardziej uważać na osypywanie się.

Małgośka

1. Data: 2005-02-20 18:27:11

Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Szukam wlasnie takiego tuszu, ktory by nie uczylal, czy ktos moglby mi
> polecic ? :)
> Z gory dziekuje

też mam wrażliwe oczki i mnie podpasował tusz clinique'a
pozdrawiam, asiek

1. Data: 2005-02-20 18:33:51

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trzeba
> po większych aptekach, większość ma tylko ich kosmetyki pielęgnacyjne.

Można kupić i pielęgnacyjne i kolorowe w sklepie Wenus
www.kosmetyki -sklep.pl

1. Data: 2005-02-20 20:23:59

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem,że jeszcze IsaDora ma tusze dla wrażliwych oczu.Moja mama ma wrażliwe
oczy i zakupiła ten tusz. Jest bardzo zadowolona :)
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2005-02-21 13:55:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Może La Roche Posay ma w swojej kolorówce tusze?
> W sumie na pewno ma, choć osobiście się nie interesowałam, wiem jednak że
> mają kolorówkę ponoć całkiem znośną,

Potwierdzam - podkład całkiem sensowny mają.

> to i tusze pewnie mają - szukać trzeba
> po większych aptekach, większość ma tylko ich kosmetyki pielęgnacyjne.

Nie wiem, jakie tusze wypróbowałaś - gdzieś mi w zalewie wszelakich
dziwności zginął początek tego wątku, ale jako "alergica"
chwalę MF, zwykły klasyczny.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Chwale.
Czy jest już katalog AVON 4/2005??