nieuświadomione emocje

1. Data: 2004-04-30 17:27:38

Temat: nieuświadomione emocje
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś mi pomoże w następującym problemie: nie zauważam u siebie silnych
negatywnych emocji, kiedy je przeżywam. Nie bardzo rozumiem dlaczego tak się
dziejem, że np. mogę się zezłościć na kogoś i o tym nie wiem. (Mam zaburzenia
osobowości borderline, doświadczałem przemocy i nie złościłem się wcale przez
27 lat.)
Dzięki za pomoc.
J.

1. Data: 2004-04-30 20:52:24

Temat: Re: nieuświadomione emocje
Od: Shriggar <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek pisze:

> [...]
> osobowości borderline, doświadczałem przemocy i nie złościłem się wcale przez

A od którego roku życia się nie złościłeś?

--
_/\_ c(*!*)o Shriggar
\''/ MANDRAKE
|/\| USER