niewolnictwo było: Seks [Re: sex]

1. Data: 2003-05-30 10:53:38

Temat: niewolnictwo było: Seks [Re: sex]
Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" news:bb7c3u$30o$1@news.onet.pl...
> Po polsku pisze się "seksu".
> Zlituj się nad sobą i uwolnij ze zniewolenia angloszczynami.
> Przestań być bezmyślnym niewolnikiem.

ciekawe, że się tym tak przejąłeś
rozwiniesz ten temat?

Mania

1. Data: 2003-05-30 10:59:08

Temat: Re: niewolnictwo było: Seks [Re: sex]
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania
<m...@a...pl>
bb7d80$j1e$...@a...news.tpi.pl:

> ciekawe, że się tym tak przejąłeś
> rozwiniesz ten temat?

plizzzz
przecież już niejeden i nie dwa razy rozwijał!

to jest jeden z jego dyżurnych tematów:

- aborcja to zbrodnia
- wyplenić angloszczyny
- seks i przyjaźń go together well
(sorry za anglopiss :)

p.

1. Data: 2003-05-30 11:33:09

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" news:bb7dl5$r9v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> plizzzz
> przecież już niejeden i nie dwa razy rozwijał!

:o) oki sory zatem za dodatkowy wątek

chociaż...

Mań

1. Data: 2003-05-30 17:20:51

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-30 12:53, mania napisał:
> ciekawe, że się tym tak przejąłeś rozwiniesz ten temat?

Przejąłem się bo dopóki ktoś nie eksponuje swojego zniewolenia
w życiu publicznym to jest to jego sprawa.
W momencie gdy jego skutki zaczynają pojawiać się w przestrzeni
publicznej robi się poważny problem.
Jeszcze parę lat temu nie widziałem niewolników, którzy pozwoliliby
sobie napisać "sexualny" mimo, że już pisali "sex" zamiast "seks".
A od kilku-kilkunastu miesięcy zrobił się jakiś wysyp takich angloszczyn!

Już tylko patrzeć jak Ci ludzie będą się przedstawiać Ewa Kowalski zamiast
Ewa Kowalska bo ... coś im nie będzie leżeć w tym "a" na końcu.
Niemożliwe? A jednak!
Zobacz jak zniewolili ludzkie umysły sowieci. Jak poszperasz w jeszcze nie
tak dawnych dokumentach z PRLu to na pewno natkniesz się na "rusoszczyny"
w postaci nieodmienianych przez przypadki nazwisk tylko pisanych w mianowniku
typu: "Oświadczam, że nie widziałem obywatela Jan Kowalski na ... " itd.

To wkurwiające, ale takie rzeczy mogą też być groźne. Nigdy nie zapomnę jak
mój "przyrodni" brat - lekarz z pogotowia" mówił, że mają coraz częściej
przypadki późnego wezwania pogotowia bo ludzie próbowali dzwonić na numer
znany z... amerykańskich filmów (sic!) a nie na 999.

To są właśnie skutki pozwolenia na bezmyślne przeżarcie mózgu i zniewolenia
kulturowego.

Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

1. Data: 2003-05-30 17:48:32

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 May 2003 19:20:51 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

>Przejąłem się bo dopóki ktoś nie eksponuje swojego zniewolenia
>w życiu publicznym to jest to jego sprawa.

Podzielam Twój sprzeciw wobec bezmyślnych "angielszczyzmów". Nie
nazywałbym tego jednak zniewoleniem. A już zwłaszcza tego ostatniego
nie robiłbym na Twoim miejscu. ;-P

> [...]
>typu: "Oświadczam, że nie widziałem obywatela Jan Kowalski na ... " itd.

Zastanawiam się tylko dlaczego nazywasz ten nędzny urzędniczy zwyczaj
"rusoszczynami". W języku rosyjskim nazwiska jak najbardziej
odmieniają się. Podałbym przykład, ale nie chcę kaleczyć rosyjskiego
łacińską czcionką. :-)

--
Amnesiac
- brak polskiego odpowiednika :-)

1. Data: 2003-05-30 20:08:56

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-30 19:48, Amnesiac napisał:
> Podzielam Twój sprzeciw wobec bezmyślnych "angielszczyzmów".

Angloszczyn!

> Nie nazywałbym tego jednak zniewoleniem. A już zwłaszcza tego
> ostatniego nie robiłbym na Twoim miejscu. ;-P

Dlaczego?

> Zastanawiam się tylko dlaczego nazywasz ten nędzny urzędniczy zwyczaj
> "rusoszczynami". W języku rosyjskim nazwiska jak najbardziej

Bo to sowiecka bezpieka miała problem z polską odmianą nazwisk, więc
"rozwiązała" problem po swojemu i to tak mocno, że praktycznie wszedł
ten debilny zwyczaj do poprawnaj polszczyzny. :(

pozdrawiam
Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-05-30 20:10:25

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "rusoszczynami". W języku rosyjskim nazwiska jak najbardziej

Bo to sowiecka bezpieka miała problem z polską odmianą nazwisk, więc
"rozwiązała" ten kłopot po swojemu.
I to tak mocno, że ten debilny zwyczaj wszedł praktycznie do poprawnej
polszczyzny. :((

pozdrawiam
Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-05-30 21:20:25

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 May 2003 22:10:25 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

>Dlaczego?

... no bo - jakby to delikatnie ująć - nie należysz raczej do osób o
szczególnie wyzwolonych umysłach... :-)

>Bo to sowiecka bezpieka miała problem z polską odmianą nazwisk, więc
>"rozwiązała" ten kłopot po swojemu.
>I to tak mocno, że ten debilny zwyczaj wszedł praktycznie do poprawnej
>polszczyzny. :((

Eeee, chyba przeceniasz wpływy bezpieki na mentalność naszych rodaków.
No i ten zwyczaj do *poprawnej* polszczyzny jednak nie wszedł, na
szczęście.

Amnesiac

1. Data: 2003-05-30 22:20:30

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2003-05-30 23:20, Amnesiac napisał:
>.. no bo - jakby to delikatnie ująć - nie należysz raczej do osób o
> szczególnie wyzwolonych umysłach... :-)

Jest wystarczająco wolny by nie pisać "sexualny" lub "taxówkowy"

> Eeee, chyba przeceniasz wpływy bezpieki na mentalność naszych rodaków.
> No i ten zwyczaj do *poprawnej* polszczyzny jednak nie wszedł, na
> szczęście.

Nie przeceniam. Stwierdzam tylko co zaistaniało.
Jak nie weszło to dobrze. Pamiętam tylko, że w szkole za komuny uczono
mnie, że tak też jest poprawnie .

Arek

--
http://www.elita.pl/hipnoza

1. Data: 2003-05-30 23:43:00

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" news:bb8lf3$86f$1@news.onet.pl...

> Jest wystarczająco wolny by nie pisać "sexualny" lub "taxówkowy"

a więc, jesli dobrze rozumiem, nie możesz napisać czegoś o własnej
sexualności i taxówkarzu
?

> Nie przeceniam. Stwierdzam tylko co zaistaniało.
> Jak nie weszło to dobrze. Pamiętam tylko, że w szkole za komuny uczono
> mnie, że tak też jest poprawnie .

a więc, podporządkowałeś się temu czego Cię uczono w szkole za komuny
?

Mania

usmiechnij się ;)

sex
Grupy Wsparcia - PODSTAWY PRAWNE
debil
KURATOR??????????
seks jest zwierzecy, a mezczyzni to zwierzeta !!!