niska glukoza i niska insulina - czy ktoś wie co to?

1. Data: 2003-02-11 08:41:18

Temat: niska glukoza i niska insulina - czy ktoś wie co to?
Od: "Wiosna" <prywatny.instytut.edukacji@niespamujta_prosze.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Wszyscy,
właśnie znalazłam waszą grupę i strasznie się ucieszyłam - od lat stosowałam
rózne dety i nie miałam z kim o tym podyskutować.

Ostatnio dużo czytam o Diecie MM i bardzo mi się podoba filozofia tej
metody, jednak nurtuje mnie jedna sprawa.

Po kilkakrotnych badaniach laboratoryjnych okaząło się , że mam bardzo niski
poziom glukozy we krwi, tzn.: np. 60 na czczo i 72 po spozyciu glukozy do
picia...Wydawałoby się, że przy takiej glukozie, insulina szaleje, a tu
nie - insulina jest też poniżej poziomu normalności. Czy przy takich
wynikach MM zadziała? Czy ktoś może mi coś poradzić?

POzdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego dnia,

-
Pozdrawiam,
Wiosna

P.S.
Dodam jeszcze, ze uwielbiam słodkości i mam sporą nadwagę.

--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

2. Data: 2003-02-11 10:09:12

Od: "Matias" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Objawy o których piszesz mogą wskazywać stan chorobowy np. hipoglikemię.
Radzę abyś diety konsultowała z lekarzem a nie z grupą.
Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2003-02-11 11:51:27

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matias" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Objawy o których piszesz mogą wskazywać stan chorobowy np. hipoglikemię.
> Radzę abyś diety konsultowała z lekarzem a nie z grupą.

Przyłączam się do tej wypowiedzi. Czy lekarz nie wysłał Cię z takimi
wynikami i nadwagą do poradni diabetologicznej?

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
To bardzo niebezpieczne, gdy mąż publicznie okazuje względy swojej żonie.
Stwarza to zwykle podejrzenie, że bije ją, gdy są sami. (Oskar Wilde )

4. Data: 2003-02-11 14:47:21

Od: "Wiosna" <prywatny.instytut.edukacji@niespamujta_prosze.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam z tymi wynikami u dr Białkowskiej - w końcu to sława z dziedziny
żywienia, ale nie usłyszałam żadnej diagnozy, ani zaleceń, poza przepisaną
dietą, która tak na marginesie jest rozdawana wszystkim pacjentkom pani
doktor (tzn. wszyscy dostaja taką samą). Dieta dla mnie bardzo trudna -
skomplikowane przepisy i rzadkie dośc produkty - przy moim stylu życia nie
miałam szans tego przestrzegac, ale chyba tez i silnej woli...Zaraz potem
zaszłam w ciążę i wlaśnie niedawno urodziłam sliczną córeczkę, no i mam do
wagi sprzed roku 8 kg do zrzucenia..A całkowita nadwaga to około 20 kg.

I w tym kontekście zastanawiąłam się, czy na pewno MM jest dla mnie.Czy
powinnam jeszcze zaniżac glukozę?

Dzięki za Wasze odpowiedzi.

Gdyby ktoś jeszcze miał jakieś doświadczenia w tej kwestii, to chętnie
posłucham.

Wiosna

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

5. Data: 2003-02-11 21:10:34

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiosna" <prywatny.instytut.edukacji@niespamujta_prosze.wp.pl

napisał w wiadomości news:b2bofm$3b1$1@sklad.atcom.net.pl...

> I w tym kontekście zastanawiąłam się, czy na pewno MM jest dla mnie.Czy
> powinnam jeszcze zaniżac glukozę?

MM nie zaniża glukozy. Reguluje za to pracę trzustki, więc to, że masz niski
poziom glukozy, nie oznacza, że masz jeść cukier, żeby ją podnieść.
Ja na Twoim miejscu poprosiłabym jeszcze raz o skierowanie do diabetologa.
Nie do speca od żywienia, tylko do diabetologa. A zaraz potem do
endokrynologa żeby zrobić badania hormonalne.
To tyle, co mi się nasuwa w tej chwili.

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--