nocne pocenie sie-pomocy

1. Data: 2007-04-12 19:46:49

Temat: nocne pocenie sie-pomocy
Od: "..:: l a t a v i e c ::.." <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich.
chcialbym prosic o pomoc w mojej sprawie. mianowicie od wrzesnia
zeszlego roku mam nocne poty. pocenie sie jest tak intensywne ze
potrafie przeposic pidzame oraz posciel. trwa to niemal codziennie.
bylem u dwoch lekarzy.mialem robione badania krwi, moczu, przeswitlenie
klatki piersiowej, ekg. wszystko podobno jest w normie mimo tego nie
potrafiono mi pomoc.
moze ktos z was spotkal sie z czyms takim. do jakiego lekarzy powinienem
sie zglosic?
wynik mojego ostatniego badania krwi znajduje sie pod adresem
http://szczesny.com.pl/krew.jpg
bede wdzieczny za kazda rade i pomoc.
::: l a t a v i e c :::

2. Data: 2007-04-12 21:21:06

Temat: Re: nocne pocenie sie-pomocy
Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..:: l a t a v i e c ::.."
<m...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> potrafiono mi pomoc.
> moze ktos z was spotkal sie z czyms takim. do jakiego lekarzy

A może sprawdzić tarczycę? Można zacząć od oznaczenia TSH.

pzdr

--
wa

3. Data: 2007-04-13 08:13:59

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie zglosic?
> wynik mojego ostatniego badania krwi znajduje sie pod adresem

Jeżeli wszystko jest w normie to nie moze być w normie spożycie soli. Zdrowy
człowiek potrzebuje 15g soli dziennie. Jeżeli je mniej to zmniejsza
wydalanie moczu (bo tam normalnie jest 1% soli ) a zwiększ wydalanie potu
(bo pot zawiera mniej soli - około 0,4%). Czy oszczedzasz na soli?

pozdrawiam
S*

4. Data: 2007-04-15 08:16:28

Od: "..:: l a t a v i e c ::.." <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał(a):

> [...]
> wydalanie moczu (bo tam normalnie jest 1% soli ) a zwiększ wydalanie potu
> (bo pot zawiera mniej soli - około 0,4%). Czy oszczedzasz na soli?

witam
nie wiem czy oszczedzam na soli. wydaje mi sie ze jest w normie.
wracajac do poprzedniego rozmowcy poziom hormonow tarczycy jest w normie.
wybaralem sie z moimi wynikami do neurologa ktory przepisal mi bellergot
i propranolol 10mg obie tabletki dwa rrazy dziennie. wzialem dopero
jedna dawke wiec nie wiem co bedzie dalej.

::: l a t a v i e c :::
marcin szczesny
szczesny.com.pl
GG:1716532