nocny biegacz

1. Data: 2002-01-10 14:47:30

Temat: Re: nocny biegacz
Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <...>
> Nie, ale zdarzylo mi sie latac :-)

phi, tez mi wyczyn...

1. Data: 2002-01-10 14:49:12

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aglaja" <a...@o...pl> wrote in message news:a1jiv6$9gj$1@news.tpi.pl...
> Czy zdazylo Wam sie kiedys biegac we snie?
> Ja to przezywam bardzo czesto, i jest to bardzo nieprzyjemne, poniewaz nie
> biegam normalnie, jak na jawie, ale tak jakby w zwolnieonym tepie. Czasami
> jest to przerazajace - np gdy goni mnie ktos zly, i wtedy autentycznie sie
> boje, bo nie moge uciec.
>
> Czy komus z Was zdarza sie cos takiego?
>
> Aglaja

Nie, ale zdarzylo mi sie latac :-)

A seriej, to czy kobiety nie maja czesciej takich przesladowczych snów? -
uciekaja (w rózny sposób) i nie moga uciec (bo kobiety w ogóle maja mniejsze
poczucie bezpieczenstwa).

Saulo

1. Data: 2002-01-10 15:08:06

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl> wrote in message news:a1k9jf$q$1@news.tpi.pl...
> "Saulo" <...>
> >
> phi, tez mi wyczyn...

a latales na zawolanie?
a za Chrystusa miales umierac?
a kobiece wlosy z ust wyjmowales?
a miales sie wlasnie kochac w klozecie, gdy wparowali paparazzi, którym
zmiazdzyles szczeki i szyje?
a z wielkiej bialej plaszczyzny zrzucal cie wielki paluch?
a chodziles po miescie na Ziemiach Zachodnich i widziales kazdy,
najdrobniejszy szczegól?
a dom na piasku budowac miales?

saulo the dreamer
:o)

1. Data: 2002-01-10 15:24:17

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Straus" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Sniacych inaczej zapytam o jedno _WAZNE_ dla mnie. Jak sie
> zmieniaja wasze sny z wiekiem, czy z czasem wyrazistosc bardzo
> traci ?

Pamiętam sny z nastu lat - niesłychanie wyraziste, znaczące - trochę
straszne, trochę cudne, bardzo fantastyczne. I nie tylko zdarzenia, osoby,
własne doświadczenia, ale też (a może przede wszystkim) - kolory - nasycone
i pełne.

Potem jakoś tożsamość mi okrzepła i sny nieco bardziej zrobiły się
realistyczne. ALe od czasu do czasu wracały te cudne, może trochę w
zmienionej postaci, a może to ja widziałam więcej w nich znaczeń.

A potem - podjęłam życiową decyzję, która w pewnym sensie osadziła mnie w
miejscu, i sny stały się rzadsze i mniej kolorowe. Tylko czasem pozwalały
sobie na drobne szaleństwa...

A kiedy na chwilę dałam się ponieść złudzeniu, że jeszcze jestem w stanie
zerwać się do biegu - to nagle sny trysnęły fajerwerkiem barw. Wróciły te
najpiękniejsze, noc w noc.

Teraz znowu mam czarne noce...

joa

1. Data: 2002-01-10 16:04:58

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"

> a latales na zawolanie?

tak

> a za Chrystusa miales umierac?

nie pamiętam

> a kobiece wlosy z ust wyjmowales?

owszem, (na jawie tez ;)

> a miales sie wlasnie kochac w klozecie, gdy wparowali paparazzi, którym
> zmiazdzyles szczeki i szyje?

nie przypominam sobie tych szczegołów

> a z wielkiej bialej plaszczyzny zrzucal cie wielki paluch?

hm...nie, ale przygniatała mnei wileka biała kula..a moze to pył paluch..

> a chodziles po miescie na Ziemiach Zachodnich i widziales kazdy,
> najdrobniejszy szczegól?

chodziłem, i to nawet nie tylko we snie ;-p

> a dom na piasku budowac miales?

phi..

Tylko tyle??? bieeedaczek ;-)))

Marsel

1. Data: 2002-01-10 16:18:24

Od: "Yans Yansen" <y...@p...pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aglaja"
> Czy zdazylo Wam sie kiedys biegac we snie?

Miałem tak przez pół roku, albo i dłużej. Noc w noc przed kimś uciekałem.
Ale nie było to nieprzyjemne, bo zawsze albo uciekałem albo budziłem się.

Ale to zamierzchła przeszłość. Teraz latka lecą i nawet we śnie mi się
biegać nie chce. ;-)

Yans

1. Data: 2002-01-10 16:39:53

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl> wrote in message news:a1ke4q$epe$1@news.tpi.pl...
> Tylko tyle??? bieeedaczek ;-)))
>
> Marsel

:-))
poddaję się
daj więcej

saulo

1. Data: 2002-01-10 17:58:01

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się śni facetom jak chcą, a nie mogą ;-)

A ja jestem dziewczynka... I moge :)

1. Data: 2002-01-10 18:00:54

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i oddychać pod wodą, i ZMIENIAĆ WSZYSTKO we śnie. Jeżeli dręczą cie jakieś
> koszmary, że ktoś cię goni, to możesz zatrzymać się, odwrócić w jego
stronę
> i mu coś powiedzieć (temu, kto/co cię goni), możesz go zapytać dlaczego
cię
> goni - czasami koszmary senne są obiciem jakiegoś problemu na jawie-w
> normalnym życiu, więc możesz zapytać jego o co mu chodzi, możesz
> przezwyciężyć lek wysokości skacząc z wierzowca, lęk pająków (arachnofobia
> czy jakoś tak) trzymając pająka wielkości telewizora (we śnie) itd.

Zdarzalo mi sie to kilka razy, ale zupelnie przypadkowo i trwalo bardzo
krotko, jednak bylo przyjemne i intrygujace!
Ale jesli mozna sie tego nauczyc, to na pewno sprobuje

Pozdrawiam
Aglaja

1. Data: 2002-01-10 18:04:54

Od: "Aglaja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A seriej, to czy kobiety nie maja czesciej takich przesladowczych snów? -
> uciekaja (w rózny sposób) i nie moga uciec (bo kobiety w ogóle maja
mniejsze
> poczucie bezpieczenstwa).

Pamietam dwa takie 'biegajace' sny. Jeden to wlasnie wtedy, gdy gonil mnie
Zly Czlowiek - chyba chcial mnie zgwalcic? Moze bylo to zwiazane z mniejszym
poczuciem bezpieczenstwa, kto wie.

Drugi to sen dzisiejszy - bylam takim Robin Hoodem, kradlam szynke z
supermarketow i rozdawalam ja biednym dzieciom :) A uciekalam przed
straznikami i to bylo strasznie zabawne, bo oni byli jeszcze bardziej
slamazarni niz ja :)

Aglaja

Re: TWOJE EMOCJE
zapomniana czatownia:-(
Dzieki wszystkim trzymajacym :-) !!!!!!!
Re: BIG BROTHER 3 EDYCJA - ZAPISY
zauroczenie , milosc