nornice

1. Data: 2000-05-22 15:45:56

Temat: nornice
Od: i...@m...koszalin.pl (IHAR o/BONIN) szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe, moja kolezanka na dzialce ma nornice. Czy potrafi ktos jej
pomoc?
Z gory dziekuje.
Ania

2. Data: 2000-05-23 08:26:45

Temat: Odp: nornice
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik IHAR o/BONIN <i...@m...koszalin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...koszalin.pl...
> Mam prosbe, moja kolezanka na dzialce ma nornice. Czy potrafi ktos jej
> pomoc?
> Z gory dziekuje.
> Ania
----------------------------
Obecnosc kota na dzialce radykalnie wplywa na obecnosc tych stworzonek.
Odkad sasiedzi hoduja kotki, obecnosci nornic nie stwierdzilam, a bylo ich
mrowie.
Niestety, populacja gniazdujacych ptaszków równiez sie zmniejszyla:-))).
Drugi sposób, to wkladanie do nor kawalków sledzi.
Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2000-05-23 09:18:46

Temat: Re: Odp: nornice
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

>Drugi sposób, to wkladanie do nor kawalków sledzi.
>Pozdrawiam
>Ewa

Czy wszystko jedno jakich(prosze sie nie smiac,ja po prostu sledziami nie
zakaszam)
Pozdrawiam Juras

4. Data: 2000-05-24 13:04:31

Temat: Odp: Odp: nornice
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozłowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

> Czy wszystko jedno jakich(prosze sie nie smiac,ja po prostu sledziami nie
> zakaszam)
_______________________
Tez nie przepadam, a nornice prawdopodobnie takoz.
Zwykle, solone.
Innych nie wykladalam, ale byc moze tez dzialaja.
Powodzenia
Ewa

dope-ass sherlock bubblers 4379
GDZIE JEST TEN ŻYCZLIWY?
PRODUCENT narzedzi ogrodniczych poszukuje odbiorcow
chloroza gardenii
Skrzynki, skrzyneczki, kobialki