notoryczne bóle głowy

11. Data: 2006-01-26 19:22:20

Temat: Re: notoryczne bóle głowy
Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może być od kręgosłupa.
Ale najlepiej pójść do dobrego neurologa (zanim trafiłam do takiego co
stwierdził co mi jest i ulżył w bólu to byłam u 2 innych, którzy nic nie
zrobili :( ).
Neurolog taki może wysłać na rezonans magnetyczny lub na tomografię i w ten
sposób będzie wiadomo, czy nie następują jakieś zmiany w mózgu.

Aga

12. Data: 2006-01-29 17:11:56

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> w październiku ubiegłego roku zostałam mamą. Oczywiste było dla mnie że
> będę zmęczona, niewyspana itd. To da się wytrzymać, ba nawet da się do
> tego przyzwyczaić., ale od miesiąca cierpię na bóle głowy,

Moze to byc migrena. Jestes mloda mama, moze nawet nadgorliwa. Nie wysypiasz
sie, jestes przemeczona. Popros kogos o pomoc przy dziecku, daj sie
wyreczac, a sama sie z lekka wyluzuj (wiem, ze latwo sie mowi, sama jestem
mama, chociaz juz nie mloda) i korzystaj kiedy tylko mozesz ze snu :)

Iwona
// Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna // Schutzbach

krwawienie z odbytu (kal)
Zespół Blocha- Sulzbrergera
mierzenie temperatury w uchu
nifomania????