nowa

1. Data: 2000-02-01 16:55:47

Temat: nowa
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
jestem "nowa" mam na imie Anka i jestem zachwycona, ze znalazlam (dzieki
liscie Borejkowej) takie interesujace miejsce.
Zajrzalam do biezacego archiwum listy i jest tam mowa o stworzonej i
mozliwej do sciagniecia "ludzkiej ksiezce kucharskiej".
Bardzo prosze o info skad moge ja sobie sciagnac.

Dzieki.
Anna Sekulska
a...@w...com
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-01 18:35:51

Temat: Re: nowa
Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 05:55 PM 2/1/00 +0100, you wrote:
> [...]
>mozliwej do sciagniecia "ludzkiej ksiezce kucharskiej".
>Bardzo prosze o info skad moge ja sobie sciagnac.

ja rowniez znalazlam liste te dzieki Borejkowej, witam wszystkich, i
zabieram sie za czytanie archiwum....(choc calego to na pewno nie
przeczytam, za duzo, oj za duzo, a czasu za malo..)
Z mojej strony, moge podzielic sie, no wlasnie, czym: amerykanskimi
przepisami moze? ja wiem, powszechne wyobrazenie dotyczy hamburgerow i
frytek, ale znajdzie sie co jeszcze ciekawego: jak ostatnio ulubione
ciasteczka kruche plaskate z czekoladowymi wtretami w srodku. Ale ze moze
to juz kiedys bylo na liscie, wiec tylko proponuje: jest ktos zainteresowany??

uklony sle
wierna polskiej kuchni, ale chetnie wyprobowujaca nowosci

Agnieszka
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-01 18:54:27

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Sekulska <a...@w...com> wstukal(a) pracowicie:
> [...]
> mozliwej do sciagniecia "ludzkiej ksiezce kucharskiej".
> Bardzo prosze o info skad moge ja sobie sciagnac.

Witaj, Aniu. ;-))
Z moich doświadczeń wynika, że i tak najbardziej rozwojowe jest po prostu
czytanie listy.
--
Antek Goldstein
(goldi _at_ students.mimuw.edu.pl)
`---------------------------------- (Alf) ------------' \8oooooooooooo8/

1. Data: 2000-02-01 20:18:53

Temat: Odp: nowa
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Szalewska-Palasz <s...@n...gov> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> ja rowniez znalazlam liste te dzieki Borejkowej,

Hmm. mozecie mnie oswiecic o kogo chodzi?

Jam jest.

pozdrawiam,

MM

1. Data: 2000-02-02 06:20:23

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

moze
> to juz kiedys bylo na liscie, wiec tylko proponuje: jest ktos

Ja tez bardzo chetnie poznam nowy przepis na smaczne ciasteczka.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2000-02-02 10:09:44

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Anna Sekulska <a...@w...com> wstukal(a) pracowicie:

Co sie stalo z tym postem. Jak pierwszy raz weszlam to byl, przy drugim wejsciu
juz go nie bylo, sa tylko odpowiedzi. Ktos usunal? Dlaczego?

1. Data: 2000-02-02 10:14:32

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a):

> Co sie stalo z tym postem. Jak pierwszy raz weszlam to byl, przy drugim wejsciu
> juz go nie bylo, sa tylko odpowiedzi. Ktos usunal? Dlaczego?

Ja nadal widzę post Ani, wszystko u mnie w porządku.

Joanna

1. Data: 2000-02-02 10:24:07

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest lista Borejkowej ???

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
<9...@g...newsgate.pl>...

1. Data: 2000-02-02 10:26:10

Temat: Re: # Re: nowa
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nadal widzę post Ani, wszystko u mnie w porzšdku.

To znaczy, ze cos u mnie. A czy otrzymalas moja pomylke - przesylke?

1. Data: 2000-02-02 10:33:16

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to jest lista Borejkowej ???

Wlasnie o to mialam spytac autorke postu, jak mi wcielo post.

ciasta na oleju
chrzciny? bardzo dobrze ale co na nich jesc?
Minutensteki ??????????
Re: Minutensteki ??????????
Kombiwar - jakies przepisy..