nowa w klasie

1. Data: 2002-11-30 10:33:28

Temat: nowa w klasie
Od: "alla" <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od 9 grudnia do mojej 6 klasy, ktorej jestem wychowawca, dojdzie nowa
uczennica.
Chce ja w pewien sposob wprowadzic do naszego srodowiska szkolnego.
Zdarza mi sie to dopiero pierwszy raz!
Jak nalezy postapic :
1.bedac wychowawca
2.bbedac uczniami danej klasy
Prosze o pomoc i sugestie.
Alla

2. Data: 2002-12-09 11:37:27

Temat: Re: nowa w klasie
Od: "kaska kisala" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alla <a...@w...o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:asa45b$qkq$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Alla
> osoba ta powinna znalezc sobie jakiegoś kumpla i bedzie ok. To tez zalezy
jaki ta osoba ma charakter. Jesli ma tzw. dobry humor to sie nie martw.

3. Data: 2002-12-09 16:49:32

Od: "alla" <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaska kisala" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik alla <a...@w...o2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:asa45b$qkq$...@n...tpi.pl...
> jaki ta osoba ma charakter. Jesli ma tzw. dobry humor to sie nie martw.
Witaj!
Pelna obaw poszlam dzisiaj do pracy.
Nowa nie dotarla jednak do szkoly.
Bylo bardzo smutno, jednak z innego powodu:
2 Uczniom z mojej szkoly zginal w niedziele, w wypadku samochodowym
Tato,mama zas jest w szpitalu i w stanie b.ciezkim.

Zasmucona Alla:(((

Program nauczania z fizyki
.Priesthood of Creative Environment at Gdansk Archdiocese --- Duszpasterstwo Środowisk Twórczych Archidiecezji Gdańskiej
Systemy edukacyjne w Europie
Kleines Deutsches Sprachdiplom
konspekt