nowe ogłoszenie

1. Data: 2005-03-20 16:55:48

Temat: nowe ogłoszenie
Od: "badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

nowe ogłoszenie

nowe ogłoszenie zacznę od oględnego przedstawienia
sytuacji; tj. powiem co, gdzie, jak, i dlaczego..
..a to, że już jestem stary; 23 lata za mną, a czuję się
jakbym miał jutro umrzeć; odnoszę wrażenie, jakby
czas biegł coraz szybciej, jakby wszystko mi uciekało
sprzed nosa..
bo to jest tak, że czuję się, jakbym marnował każdą
sekundę życia; że zamiast siedzieć i pisać to co piszę,
powinienem być teraz gdzieś na Ibizie i pić szampana
z mulatkami..
można to nazwać obłędem, bo to obłędem jest w
rzeczywistości. ja się po prostu zacząłem bać śmierci,
ale w takim sensie jej bać, że ona przyjdzie po mnie
zanim zdążę przezyć coś przyjemnego, jak np. wielką
miłość :) albo wygraną w totka..
ja najzwyczajniej w świecie zaczałem się bać, że będę
musiał umierać z poczuciem winy, że nie zrobiłem
wszysykiego, aby osiągnąć stan bycia szczęśliwym..

ah.. wstyd mi za siebię

1. Data: 2005-03-20 17:29:39

Temat: Re: nowe ogłoszenie
Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "badsickboy"
> nowe ogłoszenie zacznę od oględnego przedstawienia

Nie martw się.Pojebani, to większość populacji.

1. Data: 2005-03-20 18:49:21

Od: "badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie martw się.Pojebani, to większość populacji.

nie mam siły odpisać ci jakiegoś tekstu,
który sprawiłby że zmyłbym z siebie poczucie
kompromitacji i zniesławienie, jakie swoją
wypowiedzią rzuciłeś na moje barki..
o ja biedny zniesławiony..

1. Data: 2005-03-20 19:27:55

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

badsickboy napisał(a):

> ah.. wstyd mi za siebię

Powinno ci być wstyd. Nie widzę sensu pisania takie postu na jakąkolwiek
grupę. Chciałeś się wyżalić, a to nie jest dobrze miejsce do tego. Pogadaj
o tym z kimś kogo znasz, i tutaj sobie daruj.

--
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ!!!

1. Data: 2005-03-20 19:30:35

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

badsickboy napisał(a):

> ah.. wstyd mi za siebię

Powinno ci być wstyd. Nie widzę sensu pisania takiego postu na jakąkolwiek

1. Data: 2005-03-20 19:32:17

Temat: Re:
Od: darkstar <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszysykiego, aby osiągnąć stan bycia szczęśliwym..
>
> ah.. wstyd mi za siebię

To w koncu przespij sie z ta laska albo zajaraj skreta , zrob cos zeby
byc szczesliwy chodz chwile.

1. Data: 2005-03-20 20:29:14

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gnój" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powinno ci być wstyd. Nie widzę sensu pisania takiego postu na jakąkolwiek
> grupę. Chciałeś się wyżalić, a to nie jest dobrze miejsce do tego. Pogadaj
> o tym z kimś kogo znasz, i tutaj sobie daruj.

glupoty gadasz, ale ze to nie jest odpowiednia grupa to fakt
pp

1. Data: 2005-03-20 20:31:22

Od: "badsickboy" <nookie@[cut]uookie.com> szukaj wiadomości tego autora

> Powinno ci być wstyd. Nie widzę sensu pisania takiego postu na jakąkolwiek
> grupę. Chciałeś się wyżalić, a to nie jest dobrze miejsce do tego. Pogadaj
> o tym z kimś kogo znasz, i tutaj sobie daruj.

jak na gnoja to i tak słabo śmierdzisz.. lol
(sorry, musiałem tak zacząć..)

nie rozumiem twojego oburzenia.. o co ci chodzi?
co ci to przeszkadza, że wyżaliłem się trochę w poście
na grupę..?
mam nadzieję, że nie jesteś jednym z tych typów,
którym muszę tłumaczyć że sieć jest dla wszystkich
i do wszystkiego, i że znajdę tysiąc powodów dla
których mój post znalazł się w odpowiednim miejscu,
i że dotarłdo odpowiednich ludzi..
przykłądem tej prawidłowości jest nasza rozmowa..
ja ci tłumaczę że nie masz racji, a ty zaraz mi będziesz
tłumaczył że nie mam jej ja.. i tak dojdziemy wspólnie
do wniosku, że jednak rację mam ja..

1. Data: 2005-03-20 20:39:36

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pp napisał(a):

> glupoty gadasz, ale ze to nie jest odpowiednia grupa to fakt

Dlaczego ośmielasz się mnie krytykować a sam nic nie napisałeś?

--
Tym razem nie wytnij mojej sygnatury, niech będzie!

1. Data: 2005-03-20 20:43:16

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

badsickboy napisał(a):

> jak na gnoja to i tak słabo śmierdzisz.. lol
> (sorry, musiałem tak zacząć..)

Nie obraziłem cię, a ty niepotrzebnie obrażasz mnie.

> mam nadzieję, że nie jesteś jednym z tych typów,
> którym muszę tłumaczyć że sieć jest dla wszystkich
> i do wszystkiego,

Udowodnij bo jak na razie to tylko puste słowa bez pokrycia.

> i że znajdę tysiąc powodów dla
> których mój post znalazł się w odpowiednim miejscu,
> i że dotarłdo odpowiednich ludzi..

Wiec czekam choć na jeden.

--
Kiedyś zmienię zdanie na ten temat, inaczej znudziłbym się sobie.

KOMINEK : FOTKI!!!!
prosba o pomoc
seksapil Kasi
Nie ogladajcie horrorow...