nowe wzorki na serwerze Mongi

1. Data: 2002-03-13 20:17:40

Temat: nowe wzorki na serwerze Mongi
Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez przylaczam sie do wymiany wzorami. Wrzucilam na serwer Mongi (po
dlugich, a ciezkich, ale wreszcie sie udalo) wzory toskanskie z zeszytu
"Rico-Stickbuecher". Zeskanowalam caly jak leci, wybierzcie co chcecie.
3 zrobione obrazki bedzie mozna zobaczyc na mojej stronie gdzies kolo
weekendu.
www.solutions.net.pl/~asik
Zapraszam i milego haftowania!
Pozdrawiam wszystkich - Anka Sikora + Bigos

--
^ ^
>**< # Jesus to his followers:"You did WHAT in my name?!?#
( ) ___/ a...@s...net.pl
" "

1. Data: 2002-03-13 21:03:31

Temat: Re: nowe wzorki na serwerze Mongi
Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

asik (A. Sikora) <a...@s...net.pl> napisał(a):
> Ja tez przylaczam sie do wymiany wzorami. Wrzucilam na serwer Mongi (po
> dlugich, a ciezkich, ale wreszcie sie udalo) wzory toskanskie z zeszytu
> "Rico-Stickbuecher".

Wlasnie wrzucam do katalogu "hafty polskie" piec skanow z "Haftow Polskich"
(nr 2/2001) - jakies pejzaze + marwa natura.
Dla podgladu w pliku "opis 1-5.jpg" umiescilam miniaturki.
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-14 06:49:22

Od: "Renata" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>www.solutions.net.pl/~asik
>Zapraszam i milego haftowania!
>Pozdrawiam wszystkich - Anka Sikora + Bigos

Dodam rowniez swoja magnolie.
Renata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-14 13:05:17

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc jak i gdzie szukac tego katalogu i tych obrazków?
za pomoc z góry dziekuje.Grażka

1. Data: 2002-03-15 17:38:54

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.solutions.net.pl/~asik
Witaj,
bardzo ladna stronka i hafty naprawde sliczne:)
Juz sie nie moge doczekac schematow, zwlaszcza tych prostych geometrycznych
bo bardzo mi sie spodobaly:)
I nie chowaj tych wszystkich slicznosci do pufy, szkoda, naprawde:)
I kotka tez masz slicznego
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-03-16 18:18:34

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
geometrycznych
> bo bardzo mi sie spodobaly:)
> I nie chowaj tych wszystkich slicznosci do pufy, szkoda, naprawde:)
Ciesze sie, ze stronka sie podoba. :)))
Co do haftowania do pufy - kto zaniesie za mnie te obrazki do oprawy?
Lenistwo!
Moje, oczywiscie. :)
Pozdrawiam - Anka + Bigos

1. Data: 2002-03-16 20:42:28

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do haftowania do pufy - kto zaniesie za mnie te obrazki do oprawy?
> Lenistwo!
> Moje, oczywiscie. :)
> Pozdrawiam - Anka + Bigos

A probowalas kupic gotowe ramki? Teraz jest taki wybor kolorow, wielkosci i
ksztaltu, ze wcale nie jest trudno dopasowac do obrazka. A wychodzi duzo
taniej, niz oddac do naprawy, no i wystarczy raz wybrac sie do sklepu.
Balbina

Patternsonline
susanna marcowa
gdzie można znaleźć ???