nowe wzory frywolitki

1. Data: 2003-07-20 17:48:05

Temat: nowe wzory frywolitki
Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane grupowiczki
Z tego co mi wiadomo od wrzesniowego numeru "moje robotki" (ukaze sie w
polowie sierpnia) sukcesywnie beda sie ukazywac wzory Pana J. Stawasza.
Widzialam zdjecia czesci prac, ktore beda umieszczone - nie wiem tylko
kiedy.
Duzo serwetek, czapek, kilka kapelusikow, krawat, kamizelka, ozdoby na
okna.... i takie tam. Kurs tez bedzie.
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2003-07-20 20:10:31

Temat: Re: nowe wzory frywolitki
Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kiedy.
> Duzo serwetek, czapek, kilka kapelusikow, krawat, kamizelka, ozdoby na

Taaak, ja tez milama szczescie widziec te cuda,widok naszyjnikow powalil
mnie. Teraz pozostaje tylko niecierpliwie czekac, az sie ukaza w
gaztece.Zeby ten szeroki byl w pierwszym numerze, zeby ten szeroki byl w
pierwszym numerze, zeby ten szeroki ....w pierwwzym....!!!

Grazyna co sie doczekac nie moze :-)))))

1. Data: 2003-07-21 14:36:18

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-07-21 20:35:42

Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeby ten szeroki byl w pierwszym numerze, zeby ten szeroki byl w
> pierwszym numerze, zeby ten szeroki ....w pierwwzym....!!!

a o co dokladnie Ci chodzi z tym szerokim???
Zdezorientowana

1. Data: 2003-07-21 20:39:21

Temat: Re: nowe wzory frywolitki-info?
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy te "Moje Robotki" to jest wydawnictwa KEJ? To jedyne, co znalazlam w
sieci. Ale tam nie ma slowa o frywolitkach (przynajmniej w nr archiwalnych)?

Pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-07-21 21:20:14

Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze nie sprawdzalam jakiego to jest wydawnictwa...
Natomiast te wzory maja sie dopiero ukazac w polowie sierpnia 2003.
W archiwum chyba nie ma co szukac
Ola

1. Data: 2003-07-22 09:36:06

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olgasw - Gdańsk <o...@w...pl> napisał(a):

> jeszcze nie sprawdzalam jakiego to jest wydawnictwa...

bardzo o to prosze, sprawdz, ja moge zamawiac tylko to co znajde w internecie.
A zrozumialam dobrze, iz te frywolitki maja sie dopiero ukazac, tylko,
szukalam w archiwum czy W OGOLE sa tam jakies frywolitki (nie ma). Tzn.
probowalam zidentyfikowac PROFIL tego wydawnictwa.

Wez poprawke na to ze ja nie jestem z Polski.

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2003-07-22 15:21:57

Od: "olgasw - Gdańsk" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdze Tobie i dam znac jutro.
Tyle tylko, ze pewnikiem bedzie po jednym wzorze w kazdym numerze. Wg autora
projektow, materialu maja na jakies dwa lata...
Ja na pewno bede w posiadaniu tych wzorow.
Jak mi przypomnisz to moge Ci wyslac te strony z frywolitkami
Pozdrowionka

1. Data: 2003-07-22 16:51:27

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

olgasw - Gdańsk <o...@w...pl> napisał(a):

> Sprawdze Tobie i dam znac jutro.

Dziekuje!

ten pierwszy na pewno kupie, bo akurat bede w Polsce, a potem zobaczymy ;-)))

pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-07-29 22:14:04

Od: "olgasw-Gdańsk" <o...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora