[szydełko] ... jak magiczna rożdżka

1. Data: 2003-07-19 22:33:32

Temat: [szydełko] ... jak magiczna rożdżka
Od: "Jane Grey" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Przepraszam że tak wam każę chodzić po sieci ale nie mogłam się powstrzymać.
Proszę wejdźcie na stronę

http://www.paradisedolls.com/crochet-cca.html

Po prostu mnie zatkało!

Pozdrawiam,

Jane Grey

1. Data: 2003-09-13 17:43:37

Temat: Re: [szydełko] ... jak magiczna rożdżka
Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hej,
>
> Przepraszam że tak wam każę chodzić po sieci ale nie mogłam się powstrzymać.
> [...]

Brak słów dosłownie

1. Data: 2003-09-14 14:39:49

Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brak słów dosłownie
Tak, ja już od wielu miesięcy się zastanawiam, jak oni robią te buty. Na
swoim koncie mam dwie pary, ale to sie nnie umywa. Zresztą w parze każdy
trochę inny, bo jakoś nawet po zapisaniu nie potrafię odtworzyć, więc
właściwie robiłam je na wyczucie. Największy problem to obcas. Zastanawiałam
sie niedawno (dosłownie kilka dni temu), czy nie zapytać na grupie, ale
ponieważ nie znam całego archiwum, to nie chciałam sie naprzykrzać. No, ale
skoro Ty z tym wyszłaś, to się zapytam, czy ktoś wie, jak oni te buty robią?
Kaja z Bydgoszczy

1. Data: 2003-09-14 21:14:36

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Az mam ochote u rodzicow moje stare Barbie poszukac i znow dla nich cos
szydelkowac!

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-14 21:59:02

Od: "AGA-cka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to może jeszcze taka:
http://www.barbie.bmj.net.pl/

Pozdrawiam
Aga-cka

1. Data: 2003-09-15 05:08:51

Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to może jeszcze taka:
> http://www.barbie.bmj.net.pl/
>

> Pozdrawiam
> Aga-cka
Jeżeli ktoś jest zainteresowany innymi wzorami szydełkowych strojów dla
Barbie (tudzież innych lalek), to służę, bo swego czasu zupełnie sporo
znalazłam w necie dla mojej córki.
Kaja z Bydgoszczy

1. Data: 2003-09-15 06:11:40

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja juz kilka razy razem z corka zaglądałm na te barbiowe stroje. Dla mnie te
zdjecia sa troche za male. Nie widac wzorow. A moze ktoras z was ma wykroje
(do szycia) dla Barbie? Corka mi zawraca glowe, a ja potrafie tylko spodnice
ze wstazki uszyc.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-09-15 10:17:39

Od: "" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo chętnie. Z góry dziekuję
Urszula

1. Data: 2003-10-22 12:11:53

Od: "Malwina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja z Bydgoszczy <k...@b...pl> napisał(a):

> Jeżeli ktoś jest zainteresowany innymi wzorami szydełkowych strojów dla
> Barbie (tudzież innych lalek), to służę, bo swego czasu zupełnie sporo
> znalazłam w necie dla mojej córki.
> Kaja z Bydgoszczy

Witam!
Wiem, że to może trochę późno, ale czy mogłabym też prosić o te wzory na
stroje dla lalek? (na adres m...@g...pl ). Z góry dziękuję i pozdrawiam

1. Data: 2003-10-22 12:13:57

Od: "Malwina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli ktoś jest zainteresowany innymi wzorami szydełkowych strojów dla
> Barbie (tudzież innych lalek), to służę, bo swego czasu zupełnie sporo
> znalazłam w necie dla mojej córki.
> Kaja z Bydgoszczy

[xxx] strona super :-)
[OT}Jestem dumna
Warszawa - spotkanie 24 lipca, czwartek?
DMC - w Warszawie
Wystawa xxx w Wawie