[OT}Jestem dumna

1. Data: 2003-07-19 21:52:05

Temat: [OT}Jestem dumna
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Naprawdę jestem bardzo dumna. Dzisiaj po dwóch latach przerwy wsiadłam na rower
i pojechałam- razem z mężem. Ponieważ kiedyś jeździłam b. dużo i często, to i
dziś poszłam na całość - 50 km. Wiem, wygląda to może niezbyt rozsądnie, ale
miałam po 25 km przerwę - 2 godziny i możliwość nocowania u znajomych, i powrót
jutro. Ale mi tak się świetnie jechało na moim nowym rowerze, że wróciliśmy
dziś. Co prawda mam jeszce wątpliwości, co do tego jaką użyć przerzutkę w danym
momenci, i obawiam się hamowania (poprzednio miałam rower z tzw torpedo), a
teraz mam hamulce ręczne. Muszę się przyzwyczaić.
Ciekawa jestem tylko, jaka będzie jutro reakcja moich "czterech literek". Ale
co tam.

Jestem bardzo dumna, ja stara baba i rower!!!!

Serdecznie Wszystkich pozdrawiam - dumna Halutka

1. Data: 2003-07-19 23:33:19

Temat: Re: [OT}Jestem dumna
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Podziw! ...i zazdrosc, moj rower jest przebity :-(

Co do Twoich czterech literek te "inne" -hihi- cztery (albo trzy, zalezy jak
napisane) beda potrzebowaly przerwy ;-), ale na pewno bylo warto, wierze bo
kocham rower i jazde na nim, szczegolnie latem po Hannoverze. Ostatnio
dowiedzialam sie, ze to po Berlinie najbardziej zielone (mam na mysli parki
itp., ok kanclerz tez stad pochodzi...)miasto w Niemczech.

Monika (Hannover)

Warszawa - spotkanie 24 lipca, czwartek?
DMC - w Warszawie
Wystawa xxx w Wawie
włóczkowe maskotki
Koronki