nowe zabawki w moim albumie

1. Data: 2006-02-01 21:47:50

Temat: nowe zabawki w moim albumie
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa, lutowa porcja tutaj:

http://joegirl.multiply.com/photos

(uprzejmie informuję, że wszystkie wzory w moim albumie pochodzą z
ogólnodostępnego xinuyesz, nie wyłudziłam ich podstępem, nie wykradłam
hasła, pozbierałam sobie i teraz umieszczam w jednym miejscu)

Pięknie pozdrawiam,
Joe

2. Data: 2006-02-02 07:37:35

Temat: Re: nowe zabawki w moim albumie
Od: "Monika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogólnodostępnego xinuyesz, nie wyłudziłam ich podstępem, nie wykradłam
> hasła, pozbierałam sobie i teraz umieszczam w jednym miejscu)

Uprzejmie informuję, że skorzystałam z podanego przez Ciebie linka :). Bardzo
dziekuję za piękne wzorki :)))
Pozdrawiam
Monika

3. Data: 2006-02-04 22:19:13

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie ciesze !
Bardzo dziekuje

Asia

4. Data: 2006-02-05 08:47:40

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Joe. Pragne zaznaczyc, że to co sobie sciągnelaś z ogólnodostępnego
forum pojawilo sie tam nie calkiem zgodnie z prawem. Sciągnelaś, przekazalaś
dalej i fajnie. Wszystkie tak robimy. Ale nie pisz o swojej praworządnosci,
bo jest to śmiezne i lekko złośliwe.
Pozdrawiam
Beata

5. Data: 2006-02-05 09:22:09

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
napisał w wiadomości news:ds4e3c$3n0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> przekazalaś
> dalej i fajnie. Wszystkie tak robimy. Ale nie pisz o swojej

To co napisałam było wyłącznie złośliwe i prowokujące a bardzo się cieszę,
że również śmieszne.

Joe

OT Nowy wirus komputerowy
Schemat do rozszyfrowania
Pomocy!Zamienniki muliny DMC na mulinę Ariadnę
serwety na drutach
xxx Nude II- szukam