nowy topic, czyli co myślicie o

21. Data: 2011-10-24 16:37:32

Temat: Re: nowy topic, czyli co myślicie o
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 18:27, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> No coz, spotkalem juz naprawde sporo idiotow, ale jakos nie kojarze,
> zeby ktorys mial jakis problem, jak zwrocilem jemu uwage, ze znaleziem
> wewnetrznej niespojnosci w swoich wypowiedziach - czyli belkocie.
> Jesli nadal nie mozesz jej znalezc to proponuje, zebys moze przyjal jej
> fakt za aksjomat i nie szukal juz wiecej ze mna dialogu, zwlaszcza ze
> jak mi sie zdaje, to juz chyba twoje drugie nieudane podejscie.

jak zawsze zadnych konkretow nie ma w twojej wypowiedzi, sa jedynie
inwektywy

22. Data: 2011-10-24 16:44:46

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 18:37, J-23 pisze:

> jak zawsze zadnych konkretow nie ma w twojej wypowiedzi, sa jedynie
> inwektywy

Alez sa, tyle ze poza twoim zakresem.
Kup sobie moze lepiej jakas ksiazke typu logika dla opornych, wprowadz
choc odrobine systematyki do swoich wnioskow, a nie potrafisz miec tylko
pretensje.
Poza tym w twoim przypadku to nie sa inwektywy, ale nazwy wlasne i
bynajmniej nie ja jestem temu winien.

23. Data: 2011-10-24 19:38:34

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 18:44, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> bynajmniej nie ja jestem temu winien.

> Alez sa (konkrety), tyle ze poza twoim zakresem...
to przybliz je - laskawco
wprowadz
> wprowadz choc odrobine systematyki do swoich wnioskow...
ale ja zadnych wnioskow nie wyciagalem, toososchozi

24. Data: 2011-10-24 20:03:56

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 21:38, J-23 pisze:

> to przybliz je - laskawco
> wprowadz
> ale ja zadnych wnioskow nie wyciagalem, toososchozi

A gdyby ja zarzucal ci ze w twoich wypowiedziach nie ma np. czasownika i
pajacowal oczekujac jego wskazania, to chcialoby ci sie go wksazac?
No wiec poziom twojej ignorancji jest porownywalny przez analogie i
sorry, ale musisz doskoczyc do pewnego poziomu samemu, bo na pewno nie
bedzie mi sie chcialo odpowiadac na durne pytania.

25. Data: 2011-10-24 20:26:19

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Paź, 22:03, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> [...]
> sorry, ale musisz doskoczyc do pewnego poziomu samemu, bo na pewno nie
> bedzie mi sie chcialo odpowiadac na durne pytania.

Twoja logika opiera sie na gramatycznym rozbiorze zdania? Czesci mowy
to jedyna "tersc" jaka znajduje w rozmowie z toba. Stawiasz tezy, na
ktore nie potrafisz udzielic logiczej odpowiedzi. O jakim "poziomie"
mowisz? Czy moze chodzi ci o to ze rozpoczynasz watek obrzazajac duza
ilosc Polakow, ktorych okolicznosci zmusily do wyjechania z Polski za
chlebem? Moze warto zastanowic sie i wykazac chocby odrobine empatii,
bo nierzadko za decyzja o opuszczeniu ojczyzny kryja sie zwykle
ludzkie tragedie. Wolnomyslicielu, nie z wagi na swobode mysli uzywam
tego okreslenia, a z powodu twojego niespiesznego toku rozumowania -
zatem, o systematyke czego, pytasz?

26. Data: 2011-10-25 05:39:18

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-24 22:26, J-23 pisze:

> [...]
> ludzkie tragedie. Wolnomyslicielu, nie z wagi na swobode mysli uzywam
> tego okreslenia, a z powodu twojego niespiesznego toku rozumowania -

hehe, niestety prawda zawsze obrazi glupiego, taka juz ich natura.

27. Data: 2011-10-25 10:09:25

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 07:39, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> hehe, niestety prawda zawsze obrazi glupiego, taka juz ich natura.

Prawda jest dosc czesto tam, gdzie sie nie spodziewasz.

28. Data: 2011-10-25 10:31:30

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-25 12:09, J-23 pisze:

> Prawda jest dosc czesto tam, gdzie sie nie spodziewasz.

hehe, ale zes sie zawzial, zeby prezentowac ciagle tu swoje ograniczenie
umyslowe.
Moze wiec wyjasnisz mi, czemu uwazasz, ze warto wykazac empatie w swoim
przykladzie jak wyzej czy tez ogolnie jak wolisz, to moze zastanowie sie
kiedys nad wyjasnieniu ci twojego belkotu.
Zalozmy, ze wykazalem ta empatie i zrozumialem czyjas tragedie lub nawet
poczulem ja w jakims tam stopniu i co to zmienia wg ciebie?
Czy ta tragedia bedzie przez to mniejsza?
Widziales moze kiedys jak sie zachowuje dziecko, gdy sie uderzy i
opiekun to zbagatelizuje lub zareaguje na wesolo, a jak sie zachowa, gdy
opiekun uswiadomi jemu rzeczywisty lub wyolbrzymiony rozmiar krzywdy?
A moze jakosc czyjegos zycia emocjonalnego przez to wzrosnie, gdy doda
sie do niego dodatkowe negatywne emocje z otoczenia?
Czemu ta empatia mialaby sluzyc?

"Zwątpiłam w jakąkolwiek przyszłość... i w przeszłość."
Re: WHY MUSLIMS BELIEVE THAT ISLAM IS THE TRUTH ????????????
Wasze ulubione ?
No w końcu ...
Kurde Dębski