nowy tusz Avonu?

1. Data: 2003-06-02 09:59:45

Temat: nowy tusz Avonu?
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z was miala z nim juz stycznosc?
Moja mama strasznie sie na niego napalila, kupilabym jej, ale nie chce
zeby sie rozczarowala...

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-02 11:09:18

Temat: Re: nowy tusz Avonu?
Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras z was miala z nim juz stycznosc?
> Moja mama strasznie sie na niego napalila, kupilabym jej, ale nie chce
> zeby sie rozczarowala...

Odebralam go w sobote i raz sie nim malowalam. Jak na razie (czyli jedno
malowanie) to uwazam ze jest super. Ladnie podkresla i wydluza rzesy. Nie
zostawia tzw. mysich lapek na koncach. Nie kruszy sie i nie rozmazuje.
I ma bardzo fajna mala szczoteczke, ktora latwo sie manewruje przy oku nie
brudzac powieki na prawo i lewo.
Polecam. A i na pewno jest o niebo lepszy od Lash Architecta Loreala.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-06-02 11:19:46

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Czy ktoras z was miala z nim juz stycznosc?
> Moja mama strasznie sie na niego napalila, kupilabym jej, ale nie chce
> [...]

Czesc ISIA!
Chodzi o tusz "Stylista"?
Zlozylam dzisiaj zamowienie na niego, zatem dostane go w srode. Jesli
bedziesz kupowac go pozniej, to zdam ci relacje jaki jest. Reklama zacheca
do kupienia tego tuszu, jednakze bedac konsultanka Avonu wiele moich
klienetk juz niejednorkrotnie zalilo sie na tusze Avon'owskie (ze wysychaja,
ze szczoteczka nie ta itp. itd.).

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-02 11:56:56

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> Czesc ISIA!
> Chodzi o tusz "Stylista"?
Tak :-)

> [...]
> do kupienia tego tuszu, jednakze bedac konsultanka Avonu wiele moich
> klienetk juz niejednorkrotnie zalilo sie na tusze Avon'owskie (ze wysychaja,
Ja wlasnie tez nie ze wszystkich jestem zadowolona (zwlaszcza One Great
Mascara jest niezabardzo). Chcialam zamowic w piatek, wiec jesli do tego
dnia napiszesz jak ci sie podoba to bede wdzieczna.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-03 20:02:33

Od: "~*~Lalunia~*~" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@W...pl> napisał w wiadomości

> Polecam. A i na pewno jest o niebo lepszy od Lash Architecta Loreala.
> Pozdrawiam
> Joasia

to mocne słowa......
pozdr
Lalunia :)

1. Data: 2003-06-04 08:05:53

Temat: Re: Re: nowy tusz Avonu?
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3-06-2003 o godz. 22:02 ~*~Lalunia~*~ napisał(a):
Architecta Loreala.

> to mocne słowa......
> pozdr

hej :)

Ja wlasnie kupilam i jestem bardzo zadowolona. Swietna, mala
szczoteczka, ktora mozna dokladnie pomalowac kazda rzeske, nie
klei sie i nie zlepia rzes. Super!

Kinga

Po raz pierwszy to TY wybierzesz, co chcesz wygrać. Poszaleć KAWASAKI,
czy wyjechać do MEKSYKU. A może zgarnąć 10.000 złotych? Tylko w www.netmania.wp.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-04 08:24:31

Od: "|-----BRUNETKA----|" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czemu tak tepicie Lash Architect??
U mnie ten tusz sie sprawdza.
Mam duzo rzes, ale sa one krutkie i cienkie. Dzieki temu tuszowi moje oko
wreszcie nabralo wyrazu i rzesy wcale nie sa posklejane...

--
|------<< B R U N E T K A>>------|
Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

GG: 2659405

1. Data: 2003-06-04 09:30:40

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Jun 2003 10:24:31 +0200, |-----BRUNETKA----| wrote:

> Czemu tak tepicie Lash Architect??
> U mnie ten tusz sie sprawdza.
> Mam duzo rzes, ale sa one krutkie i cienkie. Dzieki temu tuszowi moje oko
> wreszcie nabralo wyrazu i rzesy wcale nie sa posklejane...

http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
1. Na posty poprzedników odpowiadamy POD cytatem.
2. TNIEMY niepotrzebne teksty.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-04 12:06:32

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam zamowic w piatek, wiec jesli do tego
> dnia napiszesz jak ci sie podoba to bede wdzieczna.
>
> Pozdrawiam
> ISIA

Czesc ISIA!
Zgodnie z obietnica, zdaje relacje z nowego tuszu. Opinia calkiem
obiektywna.
Tusz jest rewelacyjny, ma mala szczoteczke ktora swietnie rozczesuje rzesy,
nie pozostawia grudek! Jest naprawde swietny. Powiem szczerze, jestem
konsultantka Avonu, ale malowalam rzesy tuszem z Oriflame! Ale teraz
przerzucam sie na ten tusz. Z pelna odpowiedzialnoscia polecam Tobie i
Twojej Mamie.

Pozdrawiam
Kasia - majaca rzesy pomalowane tuszem "Stylista" :-)

1. Data: 2003-06-04 12:36:57

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:
> [...]
> konsultantka Avonu, ale malowalam rzesy tuszem z Oriflame! Ale teraz
> przerzucam sie na ten tusz. Z pelna odpowiedzialnoscia polecam Tobie i

Dzieki :-)))
Faktycznie, moze sobie tez kupie... Juz mam dosyc tego z AVONu, ktory
zaczyna byc widac po dziesiatym przejechaniu, ale troche mi go szkoda
wywalic, bo jest niebieski ;-(
A wczoraj przetestowalam te miniaturke Yves Rochera z serii Yria i po
prostu koszmar! Rzesy mi sie skleily w 4 grube kepki... Ktos ma full
size i moze mi powiedziec czy to u niego normalne?

Pozdrawiam
ISIA

Folacyna i kremy z filtrem
oliwa z cytryna