nowy- witajcie

1. Data: 2001-10-09 09:27:26

Temat: nowy- witajcie
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc wszystkim Grupowiczom

jestem nowy chociaz o pwewnego czasu od czasu do czasu przegladam liste i
korzystam ze "skarbnicy" waszej wiedzy.
Nadszedl czas zeby ze swojej stony cos dolozyc i od dzisiaj (w miare
mozliwosci) bede sie udzielal ;)
Na razie bede przesylal listy z onet.njus poniewaz na moim Outluku moge tylko
odczytywac (nie bardzo wiem jak go ustwic aby mozna bylo cos wyslac, moze zly
serwer ? )
Mam na imie Marek i mieszkam na Slasku no i... lubie gotowac, jesc i pic , tak
wiec mysle ze wsrod licznej rzeszy Smakoszow bede sie dobrze czul czego i wam
zycze.
Marek

1. Data: 2001-10-09 10:03:33

Temat: Re: nowy- witajcie
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to siema.

Jader

p.s. Jakos mam wrazenie, ze sie ostatnio grupa lawinowo rozrasta.

1. Data: 2001-10-09 10:31:15

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pui31$hmd$...@s...man.poznan.pl...
> No to siema.
>
> Jader
>
> p.s. Jakos mam wrazenie, ze sie ostatnio grupa lawinowo rozrasta.

no, mówiłam przecież!

Wkn

1. Data: 2001-10-09 10:37:06

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :o))))))

Bozenka z Wilna :o)

P.S. Nic dziwnego, ze sie rozrasta. Znacie jeszcze jedna taka super
sympatyczna i ciepla grupe? Bo ja nie :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia
=================================

1. Data: 2001-10-09 11:02:04

Od: "TomecK" <s...@g...3d.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tylko
> odczytywac (nie bardzo wiem jak go ustwic aby mozna bylo cos wyslac, moze

Mialem ten problem i znalazlem... trzeba sie polaczyc z serwera news.tpi.pl
/czasem w godzinach szczytu ciut kiepsko chodzi, ale chodzi!/...
pzdr
TT!

1. Data: 2001-10-09 20:07:50

Od: "Castle" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc Marek

ps grupo! nie szeptajcie przy 'nowych'! ;)))
a tak wogole to wam sie wszystkim Wydaje,
bo nas jest znaacznie wiecej ale nie wszyscy sie udzielaja

Castle
dobrze poinformowaa

1. Data: 2001-10-09 20:22:25

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc wszystkim Grupowiczom
>
> jestem nowy chociaz o pwewnego czasu od czasu do czasu przegladam liste i
> korzystam ze "skarbnicy" waszej wiedzy.

Hejka;-))))

Witaj serdecznie i korzystaj dalej, a moze my takze bedziemy mieli okazje
wykorzystac Ciebie ;-)))))

Pozdrawiam serdecznie,

Kaliope
--