o co chodzi na tej grupie

1. Data: 2003-08-01 21:44:13

Temat: Re: o co chodzi na tej grupie
Od: "Ania Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Pod tym nickiem od maja br. spłodziłaś trzy posty. Ile z nich było
> o kuchni?

Czy za moj nick uwazasz moje nazwisko? Jezeli tak, to wg googli pojawilo sie
ono 119 razy. Jezeli chcesz sprawdzic, od kiedy jestem na grupie, to
szukaj "aniared", poniewaz pod nazwiskiem pisze od niedawna. Nie wiem, skad u
Ciebie wziely sie trzy moje posty i nie chce zarzucac Ci celowego
zamieszczania falszywych informacji na grupie, a jedynie blad. Ile z tego, co
pisalam jest o kuchni - no coz, zawsze staram sie pomoc, gdy ktos o to prosi,
zamieszczam tez przepisy ktore uznaje za tego warte (chociaz nie kazdy musi je
tak ocenic).

Ryszardzie, nie chce sie z Toba klocic, chociaz mamy odmienne zdania na
zasadnicze tematy. Tylko prosze Cie, nastepnym razem jak cos takiego
napiszesz, to prosze sprawdz dokladniej.

Pozdrawiam,
Ania i zegnam do poniedzialku

1. Data: 2003-08-01 21:49:50

Temat: Re: [troll] Re: o co chodzi na tej grupie
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-01 23:38, osoba przedstawiająca się jako 'dżdżownica'
zechciała zauważyć:

> Użytkownik "spontan" <e...@a...net> napisał w wiadomości
> NIE KARMIĆ TROLLA

Błąd.

1. Według niektórych teorii spiskowych jesteś jedynym trollem na prk.
2. Zrepostowany przez list pochodzi od trolla
3. Wychodzi na to, że sam na siebie napisałeś
4. Co było do udowodnienia

I jak się czujesz. ;)

R.

1. Data: 2003-08-01 21:50:46

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bgeio0$rg4$1@absinth.dialog.net.pl...
> W zasadzie tak. Co bardziej kuchenni
Jak smakowala kaszka dla dzieci i losos z ananasem, kokoszko (nie mylic ze
smakoszko!)? Wracaj do gar kuchni. Nawet nie umiecie wyjsc. Ale trudno
oczekiwac fasonu od kur, ktore i tak pojda na rosol.
A reszte wypocin pani Cherokee wycinam, bo obciach na to odpisywac.
Poziomka, na dyzurze nocnym

1. Data: 2003-08-01 22:01:44

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "spontan" <e...@a...net> napisał w wiadomości
> NIE KARMIĆ TROLLA

wow widze ze masz duzo do powiedzenia :P Czy prawda w oczy kole matole ?

nie pozdrawiam dzdzownic i innych robali grupowych spontan

1. Data: 2003-08-01 22:01:55

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-01 23:44, osoba przedstawiająca się jako 'Ania Ladorucka'
zechciała zauważyć:

> [...]
> zasadnicze tematy. Tylko prosze Cie, nastepnym razem jak cos takiego
> napiszesz, to prosze sprawdz dokladniej.

Dowód osobisty nie jest obowiązkowy w usenecie. Nie dociekam więc, czy
nazwisko jest prawdziwe.

Informacje są prawdziwe. Jako Anna Ladorucka wysłałaś trzy, teraz cztery
posty. Nie ma w sygnaturce Anna Ladorucka, dawniej a...@o...pl.

R.

1. Data: 2003-08-01 22:02:58

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bgen7u$rh1$1@atlantis.news.tpi.pl...

1. Data: 2003-08-01 22:03:41

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości
> I jak się czujesz. ;)
Rysiu, chodzi ci o normalizację na prk, czy o to, ze Twoja prababka była
piękniejsza od mojej. Od razu Ci odpowiem moja była siedem razy brzydsza od
pani B.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 22:04:57

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2. Zrepostowany przez list pochodzi od trolla
> 3. Wychodzi na to, że sam na siebie napisałeś

Drogi Rysiu vel marudo

Do kogo sie tyczy twoj post ? Czy on jest skierowany do mnie spontana czy
moze do dzdzownicy?

pozdrawiam spontan

1. Data: 2003-08-01 22:06:32

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#usun#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości news:bgel7g$7tk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tak. Pod tym nickiem od maja br. spłodziłaś trzy posty. Ile z nich było
> o kuchni?
To jakiś potwarz! Sama z Anią gadałam przez kilkanaście postów o golonce.
Oj Rysiu, czy Ty przypadkiem nie jesteś V Kolumna?
dżdżownica

1. Data: 2003-08-01 22:11:42

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszHr" <h...@p...com> napisał w wiadomości
> Szukam grupy o gotowaniu ,które traktuję jako rozrywkę no ale czy
pomyliłem
> grupy ?
Teraz mamy inna rozrywke. :-))))
Poziomka