LUDZIE, OPAMIETAJCIE SIE!

1. Data: 2003-08-01 18:53:26

Temat: LUDZIE, OPAMIETAJCIE SIE!
Od: "Artur Adamowicz" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykra sprawa... jedna z praktyczniejszych i lepiej dzialajacych grup dala
sie
zniszczyc "Dzdzownicy"

nie ma dla mnie znaczenia czy jest to po prostu jakas debilka (lub debil) -
tak by wynikalo z jej wypowiedzi - czy tez osoba postepuja swiadomie,
majaca zabawe z destrukcji.
Faktem jest, ze grupa ktora od kilku lat czytam, ktora byla inspiracja do
wielu
rozkoszy kulinarnych, a przede wszystkim byla pomoca w potrzebie,
- przestala istniec.
Uczestnicze w roznych grupach i w wiekszocsi trzeba bylo w koncu wprowadzic
rodzaj moderacji.
Ludzie, jak widac, nie sa wstanie dzialaj w anarchicznym porzadku.
Takie zachowanie to po prostu lamanie netykiety.
Jezeli komus jeszcze zalezy zeby to miejsce mialo swoj wlaciwy charakter,
to niech zacznie od ignorowania takich postaci jak "Dzdzownica". To
najlepszy sposob
na zakompleksione awanturnice, ktore zrobia wszystko byleby zwrocic na
siebie uwage.

pozdrawiam

Artur A.

1. Data: 2003-08-01 21:37:16

Temat: Re: LUDZIE, OPAMIETAJCIE SIE!
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-01 21:37:51

Temat: [troll] Re: LUDZIE, OPAMIETAJCIE SIE!
Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Adamowicz" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

NIE KARMIĆ TROLLA
dżdżownica

1. Data: 2003-08-02 07:27:31

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak się dzieje, że Polacy są narodem kłótliwym? Najlepiej będzie
jak każdy zajmie się sobą , a nie kimś innym. Obserwuję Was od tygodnia i
nie wiem o co Wam ludzie chodzi.
Czy tak w cywilizowanym świecie ludzie rozmawiają ze sobą?
Myślalam, że znajdę tu dużo porad, a znalazłam dużo obelg, którymi obrzucają
się ludzie dorośli i w ogóle nie znający się ze sobą.
A może stworzycie grupę, która będzie miała w nazwie <kłótnie i obelgi> i
tam wypowiecie się na dręczące Was pytania, teraz żegnam Was może zajrzę tu
jeszcze ,ale dopiero za jakiś tydzień ,bo teraz są rady , ale nie do
wykorzystania w kuchni, niestety groziłoby to dużą niestrawnością!!!
Z poważaniem Małgorzata.

1. Data: 2003-08-02 10:07:39

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-02 09:27, Użytkownik m napisał:
> [...]
> jeszcze ,ale dopiero za jakiś tydzień ,bo teraz są rady , ale nie do
> wykorzystania w kuchni, niestety groziłoby to dużą niestrawnością!!!

Wiesz, ja tez czytam te grupe od paru lat i tez wlasnie przymierzam sie
do jej definitywnego opuszczenia, a wszystko przez niejakiego/niejaka
alexa, dzdzownice czy jak tam jeszce sie bedzie zwac, ktorej chyba
jedynym celem jest rozwalenie tej sympatycznej do tej pory grupy, bo jak
na razie wszystkie watki z obelgami zaczynaja sie wlasnie od tej gnidy.
Po co sie denerwowac... papa, wpadne za pare miesiecy zobaczyc, czy to
scierwo umarlo juz z glodu.

pozdrawiam,
(tez) Malgorzata

1. Data: 2003-08-02 10:16:39

Od: "earthworm" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

NIE KARMIĆ TROLLA

1. Data: 2003-08-05 09:16:02

Temat: Re: [troll] Re: LUDZIE, OPAMIETAJCIE SIE!
Od: "Vavik" <v...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> NIE KARMIĆ TROLLA

Witam, proponuje wspaniala potrawe dla wszystkich (dla Trolli tez):

Filety z lososia na 4 osoby
1/2 kg pieczarek
3 lyzki posiekanego koperku (musi byc go bardzo duzo)
pieprz
1/2 szklanki bialego wina
maslo

Piec nagrzac do 180C.
Przygotowac plaskie, szerokie naczynie do zapiekania i wysmarowac dno grubo
maslem.
Filety lososia pokroic na cienkie plastry. 1/2 kg pieczarek pokroic na cienkie
plastry. Pieczarki rowno rozlozyc po dnie. Posypac pieprzem. Posypac polowa
koperku. Ulozyc plastry lososia w pojedynczej warstwie, troche zazebiajac.
Reszte koperku posypac na wierzchu. Posypac pieprzem. Zakryc naczynie szczelnie
folia.Wstawic do pieca na 5 minut, wyjac, odkryc i polac winem. Znow zakryc i
wstawic do pieca na 15 minut.
Podac z ryzem.
Jest to pyszne danie, zawsze sie udaje, ma bardzo elegancki smak.

http://www.kuchnia.bytow.pl/index.php?menu=czytaj&nr
=4410

Pozdrawiam
Vavik

PS. A może by tak wrocic do przepisów i podstawowej tematyki grupy?? :))

o co chodzi na tej grupie
Przepis rybny lub wegetariański
Ostatni niech zgasi swiatlo
cześć, spadam na urlop