o co wlasciwie chodzi z tymi specjalizacjami?

1. Data: 2003-09-29 19:24:29

Temat: o co wlasciwie chodzi z tymi specjalizacjami?
Od: " Ruda Wiedzma" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hellou. Wlasnie zdalam na pierwszy rok farmy w Lublinie. I dowiedzialam sie,
ze tu sie wybiera chyba na trzecim roku chyba specjalizacje. Sa trzy:
1. analityka farmaceutyczno-srodowiskowa
2. apteczna
3. apteczno - zielarska

Na ktora mam isc, jezeli chcialabym robic leki, a nie je sprzedawac?? Czy w
ogole jest mozliwosc znalezienia na naszym rynku pracy w jakiejs firmie
kosmetycznej??
Licze na jakas podpowiedz, jak mam sie kierowac, zupelnie nie wiem czy
studiowanie farmacji jest pomyslem trafionym. Oczywiscie farmacja mnie
fascynuje, ale jak jest z praca?
I czy to prawda, ze wiekszossc aptek bankrutuje?
Pozdros, Ruda Wiedzma.

2. Data: 2003-09-29 19:47:08

Temat: Odp: o co wlasciwie chodzi z tymi specjalizacjami?
Od: "oleńska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj się wyborem specjalizacji/kierunku. Jeszcze.
Na razie zachowaj siły na inne wybory typu - spać/ jeść/ uczyć się ;)
A tak bardziej serio - zdążysz sie przez te trzy lata zdecydować,
poznasz przedmioty, w środowisku farmaceutycznostudenckim
poznasz zapatrywania na poszczególne specjalizacje itp.
Powodzenia!
pozdrawiam -
- oleńska.

3. Data: 2003-10-03 03:56:16

Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy
> studiowanie farmacji jest pomyslem trafionym.

napewno nie , przeciez to studia zawodowe , tu się idzie dla chleba , Pani ,
dla chleba :-)

> I czy to prawda, ze wiekszossc aptek bankrutuje?
> Pozdros, Ruda Wiedzma.

Jeśli studiujesz w Lublinie, to lokalnie fakt ten zachodzi,
tam większość aptek jest formalnie bankrutem .
r.

magnez proporcje ?
CO TO jest MANSZETOWNICA
Nude Neighbour Tanning
staż, zeszyt i net
Newsweek 34/2003 dział listy:) nieżle gość dosrał...