o uwodzeniu...

21. Data: 2005-12-20 00:33:22

Temat: Re: o przyciąganiu
Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielodzietnej rodziny od pierwszej randki, całkowite zrezygnowanie z
> siebie,
> brak swoich planów i granic, brak opanowania- dziewczyny uwielbiają
> jak faceci się rozklejają bo to takie naturalne i kobiece - to są proste
> rzeczy.
> Przecież nie trzeba naukowca, żeby to odkryć - dziewczyny codziennie
> wymagają od swoich facetów, żeby byli ulegli i żeby robili wszystko
> dokładnie tak jak one chcą. Każdy doskonale wie o co chodzi, bo one to
> syganlizują kilka razy dziennie. - nie udawajcie, żebym musiał takie

No, tak, jak myslalem.
Szkoda, ze przesunales mysl w fazie o 180st, latwiej by trafił do kazdego...

Mysle, ze spora czesc facetow wie jak postepowac, jednak przy tego typu
probach, zachowanie kobiet powoduje utrate ich pewnosci siebie myslac, ze
moze jednak nietrafnie do tego podchodza...

Pozd.
arc

22. Data: 2005-12-20 08:09:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox:
> [...]
> No cbnet, powiedz co o tym sądzisz - to było dla
> Ciebie z dedykacją :-)

Nie zartuj.
Szkoda w ogole gadac.

BTW nie wiem co prawda jak teraz, ale ze swoim
podejsciem do pewnych spraw (i wielo-mowstwem)
to kiedys bez problemu "zrobilbys kariere" na appm.

Szkoda gadac. :)

--
Czarek

Życie, a może śmierć
[psphome] Choinka PSP po raz piąty
Rozdziczała pizdo na J.
Psychologia twórczośc - prośba o pomoc
Niekontrolowane obadanie sie i wyrzuty sumienia - pomozcie