o uwodzeniu...

1. Data: 2005-12-17 12:02:58

Temat: o uwodzeniu...
Od: "Wojtek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego polski Hitch jako pierwszy mężczyzna pocałował Ewę Drzyzgę w
Rozmowach w Toku ?
Jakiej skutecznej techniki użył polski Hitch w programie i co takiego
zrobił, że nawet sama Ewa Drzyzga przyznała, że jest niesamowity...

Zapisując się na Newsletter otrzymasz szczegóły i dokładny termin kiedy
program ukaże się w TVN.....

Jak bardzo się ździwisz, że jest to ktoś kogo znasz z naszych wspólnych
szkoleń...

Kliknij tutaj i baw się dobrze..
www.akademia-uwodzenia.pl

2. Data: 2005-12-17 13:04:41

Temat: Re: o uwodzeniu...
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakiej skutecznej techniki użył polski Hitch w programie i co takiego
> zrobił, że nawet sama Ewa Drzyzga przyznała, że jest niesamowity...

- ludzie z tej grupy nie potrafią opanować halucynacji i depresji a co
dopiero być niesamowitym z kobietami...

3. Data: 2005-12-17 13:38:57

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrobił, że nawet sama Ewa Drzyzga przyznała, że jest niesamowity...

Kobieta o atrakcyjności faceta nie decyduje świadomie - to jest
automatyczna, podświadoma reakcja wypracowana przez miliony lat ewolucji.

4. Data: 2005-12-17 15:18:22

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> program ukaże się w TVN.....
>
> Jak bardzo się ździwisz, że jest to ktoś kogo znasz z naszych wspólnych

Co to jest "polski Hitch"?

--
Pozdrawiam serdecznie - Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

5. Data: 2005-12-17 15:27:18

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kobieta o atrakcyjności faceta nie decyduje świadomie - to jest
> automatyczna, podświadoma reakcja wypracowana przez miliony lat ewolucji.

już zaczynam sam ze sobą dyskutować na grupie;-)
Chciałem dodać, że mimo przekonania o prawdziwości tej tezy w związku z tym,
że nie widziałem tego programu nie wiem czy bardziej chodziło o 'bycie' czy
o 'sztuczki'. 'Bycie' czyli pewne cechy charakteru adresują podświadomą
reakcję. 'Sztuczki' najczęściej zaczerpnięte z NLP i hipnozy wprawdzie
opierają się na podświadomych mechanizmach ale działają zupełnie inaczej.
Bez 'bycia' 'sztuczki' nie działają w ogóle, natomiast samo 'bycie' działa
nawet bez żadnych 'sztuczek' - albo inaczej - jak się 'jest' to kobieta sama
robi sobie samej 'sztuczki' w sposób naturalny ;-)))

6. Data: 2005-12-17 16:10:59

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox; <do12k3$mas$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Wojtek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> - ludzie z tej grupy nie potrafią opanować halucynacji i depresji a co
> dopiero być niesamowitym z kobietami...

PB mam problem - mam chyba halucynacje w temacie "czytanie niejakiego
PB" - powiedz mi jak mam się pozbyć tej natrętnej halucynacji. Proszę.
;)

Flyer

7. Data: 2005-12-17 16:15:27

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PB mam problem - mam chyba halucynacje w temacie "czytanie niejakiego
> PB" - powiedz mi jak mam się pozbyć tej natrętnej halucynacji. Proszę.
> ;)

- chyba jedynie filtr założyć albo przeczekać ;-)

8. Data: 2005-12-17 18:44:05

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox; <do1dte$lo9$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> - chyba jedynie filtr założyć albo przeczekać ;-)

O, znów mam halucynacje - chyba muszę zacząć się leczyć. ;)

Flyer

9. Data: 2005-12-17 22:03:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Hehe, fajnie sie Was czyta.

yyyyy, mam nadzieje ze to nie moje haluzycnacje,
a nawet jesli - to chociaz wesolo jest.
Pozdrawiam,
Duch

10. Data: 2005-12-18 11:20:15

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama
> robi sobie samej 'sztuczki' w sposób naturalny ;-)))

O ;)
Czyli twierdzenia mojej żony, że kiedyś byłem inny a teraz jestem gorszy
są o tyle bez sensu, że i tak, chcąc nie chcąc, wybrała to, czego chciała
i to ciągle dostaje ;).

Czy jakoś tak ...

Życie, a może śmierć
[psphome] Choinka PSP po raz piąty
Rozdziczała pizdo na J.
Psychologia twórczośc - prośba o pomoc
Niekontrolowane obadanie sie i wyrzuty sumienia - pomozcie